Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Omsætningsstatistik dækkende "vores ref" og "vores ref 2"

+1

Hvis man kører en omsætningsstatistik som medtages kun de medarbejdere som er registreret i vores ref. 

Men vi bruger "vores ref" til salgsansvarlig og "vores ref 2" til produktionsansvarlig. Og det betyder, at det ikke er muligt at trække statistikken ud på produktionen.

Ønske:

  1. Der laves et afkrydsningsfelt, hvis man vil udtrække på "vores ref 2"
  2. Under kørslen ses der på alle medarbejdere uanset om de er registreret under "vores ref" eller "vores ref 2"
i Forslag » Rapportering af (130 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Jan

Tak for dit input.

Jeg lægger dit forslag i ønskebrønden og vender tilbage om en månedstid når jeg har fået et indtryk af hvad andre brugere siger til dit forslag :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Jan

Dit forslag har ligget i Ønskebrønden i godt og vel en måned og fået en enkelt stemme, så lige nu er det ikke en ide vi kommer til at gå videre med, selvom den absolut giver mening.

Vi modtager hele tiden virkelig godt feedback og mange gode forslag til forbedringer, derfor er det en knivskarp udvælgelse forslagene skal igennem for at vi sikre os at vil hele tiden prioriterer de forbedringer der gør flest brugere glade :)

Jeg har noteret mig dit forslag, så vi kan tage dit input i betragtning når vi på et tidspunkt sætter fokus på rapportering.
Forslag af 🔒 (55.9k points)