Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Upload af flere kvitteringer fra smartinbox

+1
Vi modtager en gang imellem flere pdf bilag vedrørende samme transaktion. Det kunne eks. være frokost.dk/able en faktura + oversigt over leveringer af frokost som bilag, eller timeoversigt fra en freelancer.

Mit problem er at jeg ikke kan vedhæfte bilag to til posteringen fra smartinboxen. Hvis jeg trykker på + for at tilføje ekstra bilag fra kassekladden, åbner den stifinder på computeren. Det ville være rart hvis man altid kunne vedhæfte flere bilag fra smartinboxen.

I disse tilfælde må jeg opveje om jeg gider downloade det fra mailen ligge det ind, og derefter slette det fra smartinboxen. Super ineffektivt. . . . .
i Forslag » Bilagshåndtering af (300 points)

2 Svar

hej Jonas

Jeg har brug for lidt mere info for at forstå din udfordring korrekt.

Hvordan er dit workflow? Hvordan oprettes posteringerne? Via Inbox eller i kassekladden?

Hvis man skal vedhæfte flere dokumenter fra inbox til samme postering skal man kombinere dem i inbox først, så de fungerer som et dokument. Se guiden her.

Hvis du allerede har vedhæftet et dokument og efterfølgende vil vedhæfte et mere kan du gøre dette i inbox på fanen "Vedhæft til postering".

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita,

Tak for svar. Jeg havde ikke set kombinations knappen fra smartinbox viewet. Den vil helt sikkert være til stor hjælp. Tak.  

Hvis jeg nu har ført en "postering" fra smart indboxen og ind i kassekladden. Har jeg så muligheden for at tilføje flere bilag? Dette ville give mere fleksibilitet i de cases hvor man glemmer at merge bilagene først.

Med Venlig Hilsen,

Jonas Graae
Forslag af (300 points)
hej Jonas

Umiddelbart har vi ikke hørt ønsket fra andre brugere med samme behov, så det er ikke noget vi vil dykke ned i pt.

Det du kan gøre hvis du har glemt at vedhæfte et bilag er at vedhæfte fra inboxen - på funktionen Vedhæft til postering - her kan du vælge både kladdeposteringer og bogførte posteringer ved at skrive bilagsnummeret.