Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Zoom funktion i Smart Inbox

+3
Når jeg udfylder de manglede felter på en faktura i Smart Inbox, så har jeg nogle gange bruge for at se nogle detaljer på fakturaen samtidig hvor der er zoomet ind på et enkelt tal eller tekst, men jeg går tilbage for så at skrive det tal, bliver fakturaen normal størrelse igen. Er det muligt at bevare den stor imens man skriver i indtastningsfelterne.

Er det ligeledes muligt at kopier en tekst fra fakturaen over i et indtastningsfelt.

Mvh Rikke
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (320 points)
genåbnet af

3 Svar

Hej Rikke

Tricket når du zoomer på et dokument i inbox er at du ikke bruger musen for at komme tilbage til det felt du skal skrive i, men trykker på Tabulator for at komme til det feltet du skal skrive i. På den måde kan du zoome og taste samtidig wink

Jeg kan se du skriver du har smart inbox, hvor ofte har du brug for selv at taste oplysninger ind der ikke aflæses af smart scan?

Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
Tak for svar, men jeg skal tabulere igennem hele menuen og alle mine postmapper og ikke kun i konteringsbilledet. Kan det passe? Jeg syntes tit jeg har brug for at indtaste noget, kan man ikke lave en skabelon for den enkelte kreditor så den ved hvordan den skal læse fakturaen næste gang? Jeg taster også altid bogføringsteksten og kunne godt bruge at kunne hente den fra fakturaen også eller kunne kopiere derfra. Kan man det?
Spørgsmål af (320 points)
Hej igen.

At man skal tabbe igennem alle menuer og postmapper er en bug som er indrapporteret og som vi arbejder på at løse.

Så mit forslag er at du klikker med musen i det første aktuelle felt og derefter bruger musen til zoom og tabulere dig videre.

Det med at kopiere tekster fra dokumentet er af tekniske årsager ikke muligt, vi har hørt ønsket fra andre brugere, det er oppe at vende om vi kan ændre nogle indstillinger så det kan lade sig gøre, men det er krævende og derfor endnu ikke afgjort-.
Når indlæsningen ikke fungerer, ville det være en stor fordel om man kunne copy Paste de linjer der mangler i indlæsningen..,  

Altså der efterspørges en copy paste funktion på fakturabilledet..
Spørgsmål af (150 points)