Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Highlight af den linje man arbejder på

0

Hej

Jeg er ny i dette forum, og prøver at oprette et forslag for første gang.

Jeg savner en highlightning af den linje jeg arbejder i, når jeg overfører fra bankafstemning til min kassekladde Indbetalinger, således at hele linjen er markeret, når man arbejder i den. Især på betalinger via FI-kode, hvor linjerne ligner hinanden. Jeg prøvede at indsætte et screenshot her, som eksempel, men det er åbenbart ikke muligt.

Det var alt herfra for nu. God dag til alle :-)

i Forslag » Bogføring af (120 points)
opdateret af

1 Svar

hej Trine

Velkommen på Forum.

Du må meget gerne indsætte et billede så jeg bedre kan forstå om din udfordring er i kassekladden eller i overførselsvinduet i bankafstemningen?

Du kan indsætte et billede ved at klikke på ikonet her:

Vælg fanen Upload - vælg fil fra computer - Upload fil til server - OK

Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej Tabita smiley

Tak for vejledningen.

Udfordringen ligger i overførselsvinduet, men jeg skal nok lige vedhæfte foto, når jeg har betalinger klar igen.

Vh Trine

Hej igen.

Linjen du arbejder i er markeret med lyseblå/grå som det fremgår af det billede du så fint har indsat. Så hvad mener du når du siger du ønsker at den skal være highlightet?

Nej linjen er kun highlightet fordi min mus tilfældigvis landede dér. Jeg indsætter nyt billede her. Der er ingen highlight ud over det felt, jeg står på. Jeg ville gerne, at det var hele linjen, der var highlightet, så jeg ikke kommer til at taste fakturanummeret fra FI-koden fra den forkerte linje, hvis du forstår?

Ahh ja det må du undskyld den detalje overså jeg :)

Jeg har delt inputtet med det team der arbejder med bankafstemning så må vi se om/hvornår dette vil blive implementeret :)

En anden ting.. når det er via FIK dine kunder indbetaler hvad er så grunden til at du ikke indlæser betalingerne via en FI-fil, så der udlignes automatisk på kunden?

Tak Tabita smiley

Jeg vil meget gerne dagligt lige se, hvem der indbetaler, og synes det er nemmest, når jeg gør det på denne måde, ved at se det i overførselskladden.

Jeg har ikke vanvittigt mange indbetalinger ad gangen, så jeg synes ikke, jeg bruger så lang tid på det, som hvis jeg efterfølgende skal køre en debitorsaldoliste. Den plejer jeg kun at løbe igennem ugentligt eller hver 2. uge.

Hvis først de ligger i kassekladden, kan jeg ikke se kundenavnene uden at klikke på kundenummeret. 

Ja sådan er vores workflows så forskellige, det er derfor det er så interessant for mig at få input fra forskellige brugere :)

Vi arbejder også på en opgradering til Autoforslag, jeg kender ikke detaljerne endnu, men man kunne håbe det gjorde det muligt at matche på en FIKlinje - selvom hele fidusen ved FIK er at indlæser filen for automatch :)

Ja det giver god mening wink