Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




BANKAFSTEMNING I SAMME RÆKKEFØLGE SOM KONTOUDTOG

0
Hej
Det er drøn irriterende at bankafstemningen indlæser csv filen i anden rækkefølge end kontoudtoget fra banken.
Alle poster med samme dato bliver vendt om. Vi sætter bilagene i mappe for en måned ad gangen og bogfører så
via en csv fil, som hentes ind i bankafstemningen, og så overføres til kassekladen for bogføring. Nogle dage har vi
op til 15 bilag, og når vi så skal sætte bilagsnumre på, skal de vendes om for hver dag. Det tager tid og er bøvlet.
Jeg har snakket med jeres support, som kender problemet fra andre, men ikke har en løsning på det.
Og med vores overbogholder, som kæmper med det samme problem i de firmaer, som hun hjælper.
Tænker det må være forholdsvist simpelt for jeres programmører at rette til, og det vil gøre det så meget lettere for os.
i Forslag » Bogføring af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

Selve rækkefølgen af bilag er lavet ud fra en sortering som gælder for alle. Lige præcis, hvad der påvirker jeres sortering her tør jeg ikke gætte på, men der er en mening med rækkefølgen. 
Når det er sagt, så vil jeg tillade mig at udfordre jeres arbejdsgang en lille smule. Rækkefølger og sortering af bilag kan tit optimeres, hvis man står i jeres situation. Nu ved jeg godt du har været gennem supporten en gang, men hvad siger du til, at vi kontakter dig og tager en snak om, hvordan I kan arbejde anderledes? I skal selvfølgelig være åbne for at arbejde på en måde og lidt glemme, hvordan I gør i dag. 
Jeg vil ikke bestemme, hvordan I skal arbejde, men det er et tilbud, hvis du er frisk på det. Selve sorteringen i bankafstemning vil nemlig ikke blive lavet om, da der er en logik bag, som vil påvirke alle vores brugere. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)