Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Attention person på abonnement

0
Kunne I ikke lave et Attention felt på abonnement som kan overskrive feltet på kunden?

Vi har f.eks. nogle store kunder med mange abonnementer og der har vi brug for at have forskellige attention personer på hvert abonnement og det er rimeligt tåbeligt at skulle oprette flere af den samme kunde for at kunne dette.
i Forslag » Kunder af (520 points)

1 Svar

Hej og tak for forslaget

Jeg er lidt i tvivl om, hvordan din opsætning og hvordan kontaktpersonen skal hjælpe her. 
Hvis du har den samme kunde på forskellige abonnementer, så skal de oprettes på hvert abonnement uanset hvad. 
Selve forslaget om kontaktperson på en abonnent på et specifikt abonnement kan jeg godt forstå. Jeg er bare ikke helt sikker på, hvordan det skal hjælpe dig her og hvad du ønsker at opnå i sidste ende. Vil du uddybe den del for mig? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Vi har en kunde som har flere abonnementer hos os, men det er forskellige afdelinger som skal godkende regningerne.

Derfor er der brug for at man på abonnement kan sætte Attention og ikke alene på kunden.

Abonnement A skal til afdeling X og have kontaktperson Petersen som Attention, men abonnement B skal til afdeling Y og have kontaktperson Mathiasen som Attention

Hej igen og tak for at uddybe det. 

Jeg er med på, hvad du gerne vil nu. Lige til en start, så vil jeg lade dit indlæg ligge herinde lidt endnu og hvis jeg oplever en større efterspørgsel, så vil du høre tilbage fra mig. 

På den måde kan vi vurdere om det her er et af de forslag vi hører mere til og på den måde kan skabe mest muligt værdi for jer brugere.

Rigtig god dag smiley