Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opdater prisen på en fakturakladde

0
Hej

Lige som man kan opdatere rabatkoden for alle linjer ønsker jeg også at man kan opdaterer prisen på alle linjer.
i Forslag » Salg af (160 points)

2 Svar

Hej Anette 

Super fedt du skriver til os. 
Jeg kan godt forstå, hvad du gerne vil. Jeg er dog lidt i tvivl, hvornår det giver mening at opdatere alle prisen på alle varer på en gang? For mig lyder det som om, at alle dine varer koster det samme og derfor vil jeg meget gerne høre ind til, hvad du præcis mener her. Kan jeg lokke dig til at uddybe det? Gerne med et eksempel, hvis du har mulighed for det. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Alle varelinjer har samme produkt nr. Det drejer sig om konsulent timer. Den kunde hvor jeg har brug for at opdatere prisen på alle linjer (ofte er der mere end 30 linjer pr faktura) har speciel priser på 2 forskellige projekter. Projekterne har forskellige priser. Kunden køber også til normal priser så jeg kan ikke opdatere prisen på kunden.

Håber at det giver mening.

Hilsen Anette
Forslag af (160 points)

Hej igen Anette

Det giver lidt mening. Det lyder for mig som om du arbejder med et setup, der kunne passe ind i vores projektstyringsmodul. 

Anvender du det eller har du haft kigget på det før? Hvis ikke så synes jeg vi skal starte med at afdække dit behov telefonisk og så se på, hvorvidt vi kan løse dine udfordringer ud fra det.

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley