Jeg ved teknikken er igang, men bliver igen nødt til at fortælle andre brugere at dette er et problem, så de "ikke dummer sig" ligesom jeg.
Jeg havde en sendt e-conomic mail til en kunde til hans inbox, så jeg kunne bogføre hans bilag. Jeg havde desværre glemt at skrive hele mailen, så der manglede hans aftalenummer i mail-adressen. Da jeg ville igang med at bogføre hans bilag 3 måneder senere (til momsen) var der ingen bilag. For han havde jo sendt til den forkerte mail. Han havde aldrig fået en fejlmeddelelse om at han ikke ramte en rigtig inbox. Ydermere får man heller ikke fejl, hvis man sender en mail uden vedhæftning,.. Nogle gange oplever man at selve fakturaen er skrevet ind i mailen og videresender blot mailen i tro på, at fakturaen kommer frem. Men når der ikke er noget vedhæftet så kan den ikke havne i korrekt inbox.
Så hvis man ikke gør præcis, som e-conomic har bygget mailadressen og inboxen til - så får du ikke at vide, at noget er gået galt. Mailen forsvinder bare i e-conomics "skraldespands inbox" og så kan kunde og bogholder diskutere om bilagene er sendt ind eller ej:)