Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Balance med estimeret årsresultat (realiseret + budgettal)

+1
Hej

jeg kan se at i arbejder på et nyt rapportmodul.

Mit forslag til udskrifter er:

1.  Balance udskrevet med kolonner til alle måneder - ville være rart at kunne sammenlige de forskellige måneder samt godt overblik til nyt budget.

2.  En balance hvor man kan kombinere realiserede tal og budgettal - realiserede til dags dato + budgettal resten af perioden for at få et estimeret årsresultat.

Hilsen Aase Dahl
i Forslag » Salg af (130 points)

1 Svar

Hej Aase 

Tak for dit feedback. Jeg undrer mig lidt over hvor du kan se at vi arbejder på nyt rapportmodul, for det er en rygte jeg må aflive :)

Vi får ofte henvendelser vedr. ønsket om månedsopdelte rapporter så det er bestemt noget vi har med i vores overvejelser til fremtidig udvikling, men der er ikke nogen konkrete planer om det på nuværende tidspunkt.

Vi henviser til vores partner CrediWire som tilbyder månedsopdelte rapport og så vidt jeg ved er det endda i deres gratis version.

Du kan trække Saldobalancen med sammenligning til budget, dog kun pr. periode og ikke periodeopdelt.

Forslaget om månedsopdelte rapporter finder du her og du er velkommen til at give det din stemme og evt. dine kommentarer. 

Forslag af 🔒 (55.9k points)