Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Flere muligheder for filtrering af kundetyper i omsætningsstatistikken

+4
Hej.
Vi bruger omsætningsstatistik i stor stil, men ville gerne kunne lave flere forskellige sorteringer på vores kunder.
Formålet er, at vi gerne vil have tal for enkelte lande, eller sektorer/brancher, eller tal for kunder som er "nye".
Det gør vi med forskellige krumspring i dag - vi bruger medarbejderfeltet til at kunne filtrere på lande, kundegrupper til at filtrere sektorer, og forsøger os med at oprette separate kundegrupper til nye kunder. Men det bliver i stigende grad noget rod og jeg vil egentlig gerne bruge medarbejderfeltet som det var tænkt.
Derfor foreslår jeg, at I gør det muligt at melde en kunde ind i flere grupper, eller laver nogle kundetyper, eller giver kunder "tags", som kan bruges i omsætningsstatistikken til filtrering.
i Forslag » Rapportering af (200 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

hej Thomas

Jeg kan godt forstå at du gerne vil bruge medarbejderfeltet som tiltænkt og vi må se om vi kan finde en god løsning.

Vi har jævnligt spørgsmålet oppe at vende, der er bare sjældent ret stor tilslutning til det forslag.

Nu lægger jeg det i Ønskebrønden så andre brugere kan komme med deres feedback og så vender jeg tilbage til dig om en månedstid :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen.

Dit forslag har fået 4 stemmer på en god måneds tid, så det er et fint billede af at der er flere der har samme ønske/behov som dig.

Jeg lader dit forslag ligge i Ønskebrønden. Hvert kvartal udvælger vi ideer herfra til implementering, og som du kan se har vi virkelig mange gode ideer i Ønskebrønden pt. Så der er stadig ingen garanti for at din ide kommer igennem det endelig nåleøje, det kan tiden kun vise.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Thomas

Ved den seneste gennemgang af Ønskebrønden har vi valgt ikke at gå videre med dette ønske på nuværende tidspunkt.

Vi forstår godt behovet, der er blot andre behov som rammer flere brugere og som vi vælger at fokuserer på først.

Dit input er meget værdsat også selvom det ikke resulterer i en ny funktion så hold dig endelig ikke tilbage med at skrive næste gang du har en god ide.
Forslag af 🔒 (55.9k points)