Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Foreslå konti på baggrund af en del af tekststrengen + beløbet

0

Jeg har et ønske/forslag til autoforslag (under Bankafstemning): At foreslå konti på baggrund af en del af tekststrengen + beløbet.

Vi har nemlig en del posteringer hos os, der hedder noget med ”DKSSL xxxx 5737176 xxxxxx”, som er overførelser fra vores opkrævningsplatform, Online Fundraising. Og disse beløb er enten donationer eller kontingenter. Men da de kommer med næsten samme tekststreng, er der ikke noget fast, autoforslag kan kigge på her. Derfor bliver det ret tilfældigt, hvad den foreslår. Men hvis den nu ”lærer”, at f.eks. alle beløb der hedder 45, 75, etc., er kontingenter (hvilket det i 99 % af tilfældene vil være tilfældet hos os), vil det give en meget nemmere bogføring for os. For som det er nu, skal jeg, hver måned, kigge adskillige hundreder af disse posteringer igennem, og sørge for, at de har den rigtige postering.

Jeg håber, at det giver mening. Og da jeg tænker at I har andre NGO’er som kunder, der også bruger Online Fundraising eller lignende programmer, kunne det også komme dem til gavn. Samt andre af jeres kunder, det vil være fordelagtigt at kunne få bogføringsforslag på baggrund af beløb også.

lukket
i Forslag » Bogføring af (390 points)
lukket af

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Dennis

Vi har allerede planer om at lave forbedringer til Autoforslag, så jeg deler med glæde dit input med teamet der sidder med opgaven.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
valgt som bedste svar af
Super, det lyder godt.