Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




"Kladde"

–1
Når man laver et tilbud, ordre eller en faktura er der en smart funktion hvor man kan se PDF'en før man sender.
Over PDF'en står der "KLADDE" er det ikke på tide at lave en anden tekst der ikke står skråt over dokumentet?
Dette kunne f.eks blot stå mindre i et lille hjørne eller man kunne have den frie valgmulighed.
i Forslag » Salg af (160 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

hej Sadria.

Fakturakladden har lige præcis teksten "Kladde" tydeligt på tværs af siden for at man ikke forveksler den med den endelige faktura.

Hvad bruger du fakturakladden til siden at det generer dit øje at der står "Kladde" på tværs af siden?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Ja lige præcis, men når man skal tjekke det man har skrevet på fakturaen er det rart at man tydeligt og uden forstyrrelser kan se hvad der står på fakturaen. Derfor forslår jeg at man anvender en pænere grafisk løsning til at informere om at det er en kladde. Giver det menning?
Bare for at forstå dig 100% så skyldes dit ønske at du læser korrektur på en printet fakturakladde og ikke på skærmen?

Hvor mange fakturaer gør du det med pr. måned?
Nej omvendt :) På skærmen imens man er igang...
Jeg må tilstå at jeg ikke har hørt mange ønsker i den retning, men jeg lægger dit forslag i Ønskebrønden en månedstid for at se feedback fra andre brugere og så vender jeg tilbage til dig.

Tak Tabita,

Jeg vedhæfter lige et billede så der ikke er tvivl om det omtalte.


P.s at uploade et billede til dette forum føles også som en anden tid. 
Det bliver mit næste ønske i brønden.

Hej igen.

Dit forslag har ligget i Ønskebrønden i en god månedstid uden at få tilkendegivelser fra andre brugere med samme ønske, så vi vælger at prioritere ideer som rammer lidt flere brugeres behov.

Dit input er dog altid værdsat og du er meget velkommen til at skrive forslag en anden gang du får en god ide eller oplever et behov du ikke får dækket i e-conomic.