Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Dynamiske felter i emails opsætning

0
Jeg har behov for flere dynamiske felter, for bedre at overskue bestillinger.
i Forslag » Salg af (180 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Lars og tak for dit spørgsmål

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du gerne vil her. Hvilke dynamiske felter vil du have? Hvor skal de bruges? Og hvordan skal det sættes op?

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Det vil være godt at man kunne sætte kundenavn på. Samt en Bcc
Mange tak for det hurtige svar.
Vi har lidt forskellige muligheder for at lave opsætninger i dag.

Når du taler om bestillinger, er der så tale om bestillinger til en leverandør via vores lagermodul, eller en bestilling en kunde har lavet hos dig?
Det er en bestilling der laves i lagermodul

Hej igen Lars

Du har mulighed for at sætte en cc på via kontaktpersonen på leverandøren. Jeg ved godt det ikke er en bcc, men du skal da ikke snydes for den mulighed. 

I forhold til kundenavn, så kan du påføre det på selve kundenavn på bestillingen. Der er et dynamisk felt til det på selve layoutet. Jeg ved ikke om det er her du ønsker det, men det er i hvert fald en mulighed for dig. 

Hvis du brug for hjælp til at sætte de to ting op, så siger du bare til. 

I forhold til at få en bcc eller få et dynamisk felt i brødteksten på emailen, så er det ikke en mulighed og det vil ikke være noget vi arbejder videre på lige nu. Vi er dog i gang med en større ændring af vores lagermodul og i den forbindelse vil jeg videregive din feedback til de rette personer herinde. Det er ikke en garanti for vi kommer til at lave den mulighed, men så er det med i deres overvejelser. 

Rigtig god dag smiley