Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




indscanning af udlæg i app

0

Jeg synes det er YDERST kritisabelt at vores medarbejder som gerne vil benytte appen til aflevering af udlæg, skal have adgang til regnskabsfanen, det betyder jo rent faktisk at de kan gå ind og kigge rund i regnskaberne, hvis de skulle vælge at logge på via deres computer. 

Jeg ser dette som et KÆMPE problem, og tror ikke jeg er den eneste.

Dette burde kunne laves om, så man som virksomhed kan give sine medarbejder mulighed for fx. ligesom med tidsregistrering, kun at kunne scanne udlæg ind, uden at have adgang til noget andet, hverken fra computer eller fra mobilapp.

Dette må da kunne fixes.

i Forslag » Mobile apps af (200 points)

2 Svar

hej Carina

Tak for dit input. Vi er klar over hvilken udfordring det kan skabe ude i det virkelig liv, og der kommer meget snart en løsning på dette!, 

Fremover kan man oprette en bruger til medarbejdere så de KUN kan logge på mobilappen og i appen KUN får adgang til at sende nye bilag ind eller reagere på en bilagsanmodning. Jeg håber du bliver lige så begejstret for den løsning som jeg selv er smiley

Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hvornår vil den mulighed for at oprette medarbejder som KUN kan logge på mobilen og sende bilag være klar?

Jeg er virkelig glad for I har taget dette op til revision, jeg så det som et kæmpe problem at medarbejderen skulle have adgang til regnskabet for at kunne indsende bilag.

Kan du også sende mig et link på hvordan denne nye login fungerer, og hvordan jeg opretter medarbejderen på denne måde?

Forslag af (200 points)

Hej Carina

Jeg er glad for at fortælle at den nye brugertype er lanceret i dag og det bedste af det hele er at den er GRATIS wink

Se guiden her til at oprette og anvende den nye bruger af typen "Bilagsindsender".

Jeg håber at du og vores mange andre brugere vil blive lige så begejstrede for denne løsning som jeg selv er. Du er meget velkommen til at vende tilbage med feedback.

Rigtig god dag.

Hej Tabita.

Tak jeg fik oprettet app til vores medarbejder lige inden sommerferien, så den er ikke blevet brugt så meget endnu.

Det jeg synes den mangler for mine medarbejder er at de ikke kan vælge hvilken konto der skal benyttes, dvs. at hvis en medarbejder sender en kvittering til e-conomic som jeg skal bogføre, så kan han/hun KUN skrive en besked om hvad de har købt og hvad det vedrører, det ville være fedt hvis de kunne vælge en konto, UDEN at have adgang til regnskabet, det kan man fx. i Rydoo som i samarbejder med, måske skulle i skele lidt til deres opsætning og blive inspireret, det er bare nemt for mig som medarbejder at ikke skulle undersøge hvad kvitteringen vedrører.

IGEN jo mere info vi som bogholder får uden at skulle spørge jo bedre. Gir det mening? Du er velkommen til at kontakte mig direkte på mail hvis du vil have mere uddybende svar fra min side.
Tak for svar, jeg deler dit feedback med mobilteamet som løbende udvikler på appen.