Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Inbox e-conomic

0
Jeg har i dage brug lang tid med jeres support angående brug af jeres inbox.

Når mine fakturaer er hentet til inbox, vil jeg gerne have dem fordelt på f.eks 3 medarbejdere, men

jeg kan ikke selv vælge, til hvem den enkelte faktura skal sendes til. Når jeg har 3 mailadresser i inbox,

bliver alle bilag sendt til alle 3, jeg vil gerne have muligheden for at vælge godkender.

DERFOR kan vi ikke bruge systemet, idet der ikke er nogen grund til at forstyrre 3 medarbejder, det skal jeg gøre inden afsendelsen.

Vi har indenfor kort tid oprettet 2 nye bruger, dem vælger vi fra igen, idet vi ikke har noget at bruge disse til så lang tid inbox ikke virker som beskrevet.
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Jan

Jeg er ked af at du føler du er blevet lovet mere end funktionen kan leve op til. Hvor har du set det beskrevet at man kan styre hvem godkenderne er?

Godkendelse fungerer ud fra 2 principper:

Alt eller intet: Dvs. at hvis man slår godkendelse til skal alle bilag godkendes før der kan oprettes posteringer, man kan altså ikke definere beløbsgrænser og lign. kriterier.

Først-til-mølle: Altså du kan godt have 3 godkendere men alle vil blive notificeret om at der er et bilag der skal godkendes, man kan ikke delegere ud til bestemte godkendere.

Hvis jeg forstår dig ret har du oprettet dem som skal godkende som brugere i e-conomic. Hvis det er korrekt forstået, så kan du faktisk godt lave en løsning der kan bruges.

Mit forslag er: Lav en regel i godkendernes inbox, så mails ang. godkendelse bliver arkiveret, så de ikke forstyrrer. Opret derefter en kategori/mappe til hver af dine godkendere i Inbox. Læg de fakturaer de hver især skal godkende i brugerens mappe. Når de så logger ind i inbox og gå til deres kategori kan de se hvad de skal godkende og klikke på godkend ikonet i toppen af dokumentet.

Hvis du ikke synes det kan være en løsning så er det selvfølgelig helt i orden at du melder funktionen fra igen. Jeg vil blot slå fast at det virker helt som det skal, da det er designet til at have én godkender på dokument og alle godkendere får muligheden for at godkende dokumenterne.

Dog regner vi med at lave en forbedring i fremtiden som vil gøre det muligt at delegere bestemte bilag til bestemte godkendere, jeg kan blot ikke sige endnu hvornår dette bliver en realitet.
Forslag af 🔒 (55.9k points)