Informizely customer feedback surveys

Videresendelse af fakturaer til godkendelse

0
I stedet for den indbyggede godkendelsesprocedure (eller som supplement), foreslås at man fra indbakken kan sende en faktura direkte videre til en anden person.

Et er, at man modtager faktura som pdf i sin egen e-mail og overfører den til smart indbakke. Man kan trække den over (og selv videresende fakturaen) eller man kan videresende den til inboxens egen e-mail adresse og sætte en anden modtager ind cc.

Det ville være en lettelse af arbejdsgangen, hvis man direkte fra sin smart inbox (hvor man kan se og bogføre fakturaen direkte) kunne sende en e-mail derfra. Enten til orientering eller eventuelt til kommentar.
Arbejdsgangen er som beskrevet lidt tung allerede, men bliver for alvor tung, hvis man har modtaget fakturaen direkte i smart inbox. Så skal man først "printe" en kopi, som man kan videresende.

Og så vil det være SUPER FEDT at slippe for den tekst, som skrives i margen på fakturaer, når de printes fra smart inboxen.........
i Forslag » Bilagshåndtering af (610 points)

1 Svar

Hej Lars, og tak for dit indlæg.

Dit forslag her minder meget om den generelle efterspørgsel som der er på et bedre godkender flow. Her bliver der oftest snakket omkring at brugerne gerne mere specifikt kan vælge hvilken godkender som skal godkende bilaget. Dette er noget som vi nu kigger nærmere på om vi skal lave, og evt, hvordan dette så skal gøres for at det giver bedst mening for flest af vores brugere. Jeg kan derfor ikke sige noget om det bliver på den måde som du ønsker det her, men det noget som allerede har fanget vores interesse.

I forhold til denne tekst som skrives i margenen, snakker du så her om det note du har på dit bilag i inboxen?

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Venlig hilsen/Best regards

 

Peter Smidt-Nielsen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Forslag af (4.6k points)
Hej Peter

Tak for svar.

Med hensyn til godkendelsen, vil det virke bedst, hvis der kan sendes en e-mail direkte til en kollega (eller anden), som skal godkende/kommentere på en given faktura.

Optimalt er naturligvis, at man kan have en liste over modtagere liggende, så man ikke skal skrive e-mail adressen hver gang.
Det er ikke alle kollegaer, der har adgang til e-conomic. Derfor må godkendelse hentes udenfor e-conomic.

Teksten i margen er nok det, som du kalder noten på bilaget.
Der bliver tilføjet noget tekst i toppen og i margenen til venstre, og det ville være rart at være fri for. Eventuelt kan det måske laves, som en tilvalgsboks, hvis der er nogen, der har noget at bruge det til.

mvh

Lars
Hej Lars.

Hvis der er noten som vi snakker om, også selvom denne normalt vil stå ''nede'' til venstre på selve bilaget og ikke oppe, så kan man fjerne noten på selve bilaget inden man printer, og så vil denne ikke komme med på bilaget.

Spørgsmålet er dog hvorfor i har en note på til at starte med? Skal i bruge denne  note siden i får oprettet bilagende med den på?

Generelt har jeg ikke hørt fra andre, at de synes det er udfordring med denne note, men jeg lader som nævnt tidligere lige opslaget her ligge, og se om andre kunder reagerer på opslaget.

Selve det her med godkendelses flow, og hvad der kommer til at ske med dette bliver desværre nok ikke i første omgang besluttet på vores forum. Det ved jeg, som jeg nævnte tidligere at det bliver der allerede kigget på om man skal lave om i det og hvad der evt skal gøres ved det .
Hej Peter

Vi skriver ikke noten ind. Den står der automatisk, når vi modtager/overfører fakturaerne. Men det ville være fint, at blive fri for den (og for sidenummereringen i toppen)

mvh

Lars
Hej Lars.

I forhold til det her med noten vil vi holde øje med om der er andre som gerne vil have dette. Det er dog ikke noget vi har hørt at kunderne gerne vil have lavet om, ud over fra dig, så lige nu, lader jeg blot opslaget stå, og så vil det desværre kræve at vi ser flere kunder som ønsker det her, før vi vil prioritere foslaget.

Og i forhold til det med godkendelses flowet, så gemmer vi dit forslag til hvordan du gerne vil have det, så det kan komme med i vores overvejelser. Hvordan det kommer til at blive kommer dog også an på hvordan andre kunder gerne vil have det, og hvordan vi rent teknisk kan sætte det op. Det er kun i overvejelses fasen, så det kan desværre også tage noget tid.