Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fælles bilagsnr. serier i forskellige kladder

+4
Hej,

Mit forslag går ud på at minimere bilagsnr.serier. ved at lave en navnespecifik nummerserie - så kan tilkobles både klassekladder (flere) og feks. en eller flere  superkladder.

Jeg bruger en integration med et andet program. Fra det andet program kommer en bilagsserie, som jeg ikke kan lave om på.

Modsat for at bogføre fra e-con. retur til det andet program, er jeg nødsaget til at benytte en speciel nummerserie kun til dette (kundebogføringer)

Derudover bruger jeg integration med Danløn - som har sin egen "lønninger" i kassekladder.

Til øvrig bogføring benyttes enten "Daglig" i kassekladder eller superkladder.  Disse tre slås om bilagene og det ville være smart, at de var enige om at deles.

Ideen kunne være en navngivet nummerserie.

Med venlig hilsen

Mette Scharling - Øjensynlig
i Forslag » Salg af (160 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

hej Mette

Tak for dit input. Ønsket popper op med jævne mellemrum.

Så jeg lægger dit forslag i Ønskebrønden og så håber jeg at andre brugere kiggere forbi og giver det en stemme, så kan det være at det bliver udvalgt til implementering på et senere tidspunkt.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Mette,

Jeg tilbagevender med et svar - langt om længe.

Vi har valgt at ikke fortsætte på dette forslag. Årsagen til at ønsket ikke bliver fulgt op på er, at bilagsnummeret ikke har en direkte betydning i ens regnskab.

Ment på den måde at bilagsnumre er noget som muligvis kan give jer overblik i programmet. I e-conomic har bilagsnummer det formål at lave en sammenkobling mellem et evt. bilag, og en postering. Vi ved at nogen som skrevet anvender bilagsnumre til mere.

Vi mener at man godt kan arbejde i programmet, og finde sine posteringer frem på anden vis. Fx. ville man typisk søge efter periode, beløb og/eller tekst. Det kunne være via en rapport, hvor man finder bevægelserne på en given konto. Vi mener altså at man i bund og grund kan arbejde uden at bilagsnumre har en indflydelse.

Håber at mit svar giver mening, omend jeg ikke imødekommer jeres forslag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)