Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opret kontaktperson, som del af opret kunde

0
Når man opretter en ny kunde, så er det også muligt f.eks. at angive en "attention" person.

Det spøjse er dog at man kun kan skrive et navn ind - og når man så gemmer kunden bliver der automatisk oprettet en kontaktperson.

I andre dialoger (f.eks. når kunden er oprettet), så er det muligt at trykke på et lille symbol og så faktisk oprette(redigere) kontaktpersonen.

Prøv at kikke på "attention" feltet når man opretter en ny kunde versus når man vil redigere end kunde - der er forskel, hvilket virker besynderligt.
i Forslag » Salg af (520 points)

2 Svar

Hej Miw

Jeg kan godt forstå at du synes det er lidt pudsigt.

Grunden til at det fungerer på den måde er at Kontaktpersoner som Attention og Deres Ref. knytter sig til kunden, og du kan ikke oprette disse før du har oprettet kunden.

Derfor får du kun mulighed for at oprette med navn når du opretter kunden. Når kunden så er oprettet kan du tilknytte flere kontaktpersoner og infomationer til.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
OK, men kunne I ikke overveje at ændre på den logik.

Det er jo et spørgsmål om system-design at få det til at virke og ikke en fysisk lov :-)

Det ville være rart at kunne oprette kontaktpersonen som en del flowet med at lave kunden - og man ikke skal huske at skulle tilbage og rette.
Forslag af (520 points)
hej igen

Jeg skal lige forstå præcis hvad det er for oplysninger du ønsker at kunne udfylde når du opretter en kunde, for du kan godt orpette en kontaktperson med navn i både feltet Attention og Deres Ref.
Det ville være rart at når man er igang med at oprette en kunde, at man så også kunne oprette kontaktperson med alle oplysninger og ikke skal tilbage og gøre det bagefter kunden er oprettet.

Med et korrekt system-design kan det godt lade sig gøre :)
Jeg kan sagtens se ideen, vi får bare virkelig mange gode ideer til forbedringer og vi er nødt til blot at udvælge de allerbedste og dit forslag har nu ligget p forum et par måneder uden respons fra andre brugere, der giver udtryk for samme ønske eller behov, så i denne omgang vælger jeg at prioritere nogle andre ideer.

Dit input er absolut værdsat og jeg håber du har lyst til at dele dine ideer med os en anden gang.