Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektmodul - udlægsbilag overskrives ved vedhæftning

0
Hej e-conomic

Hvorfor overskrives udlægs-bilaget (bogført via projekter på medarbejderen) når man vedhæfter en fil til det i stedet for at lægge det i forlængelse af det fine bilag, der dannes når man bogfører?

Vh Helle
i Forslag » Projektstyring af (5.9k points)

1 Svar

hej Helle

Jeg har vist brug for lidt mere info om præcis hvor i programmet du udfører disse handlinger for når jeg gør det i menuen Projekt - Øvrig Opsætning - Medarbejdere - Udlæg - så bliver dokumentet både bilaget fra e-conomic samt den vedhæftede kvittering.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Jeg har gjort følgende:

Projekter -> Medarbejdere -> Udlæg (for den relevante medarbejder) -> Nyt udlæg (udfyldt alle felter) ->  Nyt udlæg (udfyldt alle felter for det næste bilag osv.) -> Godkend/Bogfør

Derefter fik jeg et fint bilag (lad os kalde det bilag 11), hvor jeg kunne se en sammentælling af de forskellige bilag, der er bogført. :-)

Da jeg havde bilagene fra medarbejderen (parkering, mad osv) ville jeg gerne vedhæfte dem på dette fine bilag 11, så jeg havde det hele samlet. Det gjorde jeg via Indbox -> åbnede bilag -> valgte bilagsnr. 11 -> Vedhæft til postering.

Efterfølgende ville jeg se bilaget (bilag 11 inkl. de bilag, jeg havde vedhæftet), men her kunne jeg se at bilag 11 nu kun indeholdt de bilag, jeg havde vedhæftet og ikke den fine oversigt fra (det tidligere) bilag 11.

Jeg håber, at jeg har forklaret mig tydeligt nok. :-)

Vh Helle.
Tusind tak for beskrivelsen.

Jeg kan godt se at den så smider bogføringsbilaget væk. Det er ikke helt optimalt.

Jeg undersøger hvad vi kan gøre ved det :)
hej igen Helle

Blot til orientering, så er fejlen indberettet og forhåbentlig bliver det også løst på et tidspunkt :)