Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forfalds saldo i kontoudtog

+10
Hej
Vil det være muligt at lave et kontoudtog, hvor det bliver specificeret hvad der er forfalden og hvad der ikke er?
Muligvis som en linje i bunden hvor der fremgår hvad der er til forfald straks, 1-15 dage, 16-30 dage, over 30 dage.
Når jeg laver et kontoudtog, kan man sætte forfalds dato på, men saldo i bunden er ikke kun dem der er til forfald, når man vælger dd. det er alle fakturaer på kontoudtoget. Jeg ved jeg kan ændre dato, så jeg kun får det forfaldne på, men det er jo rart at kunne sende et kontoudtog pr. dd. hvor alle fakturaer fremgår, men man så bare kan se specifikt hvad beløb der er forfalden til betaling.

Hilsen Camilla
i Forslag » Kunder af (260 points)
status opdateret af 🔒

4 Svar

hej Camilla

Så det du ønsker er at når du danner et kontoudtog under Rapporter - Kunder - Kundekontokort at den har en visning i bunden der svarer til den du kan se på din Debitorsaldoliste?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej
Ja, så det er muligt for kunden at se hvad der er forfalden nu, senere, og ikke forfalden, på det kontoudtog jeg sender ud.
Forslag af (260 points)
Jeg lægger dit forslag i Ønskebrønden for at se hvor meget respons det får fra andre brugere.

Du hører fra mig igen om en måneds tid.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej igen,

Vi har valgt at undlade at gå videre med dette forslag. Årsagen til dette er, at vi ikke mener det tilføjer noget afgørende for afsendelse af kontoudtog.

Hvis man sender et kontoudtog B2B, så må man antage at en leverandør kan have mulighed for udtrække sådan en liste selv.

Handler man derimod B2C, så er det begrænset hvornår sådan et overblik skal anvendes. Det er selvfølgelig en antagelse, og her kan jeg kun tale på vegne af egen oplevelse. Medmindre man har modtaget rigtig mange fakturaer, så kan overblikket opnås relativt simpelt uden nødvendigvis med opdeling af hvornår en faktura er forfaldet, og hvornår de forfalder.

Intet er skrevet i sten, og måske bliver det aktuelt en anden god gang.

Rigtig god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)