Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart Bank - opdatering af bankposteringer

+3

Mine forventninger til smartbank var, at jeg sparede arbejdsgangen med at logge ind på banken, gemme en fil ned og indlæse postene i bankafstemningsmodulet. Desværre lever Smart Bank ikke op til mine forventninger.

Smart Bank indlæser kun bankposteringerne om eftermiddagen (bekræftet af medarbejder i chatten). Det vil sige, jeg altid vil være en dag bagud med at bogføre banken ELLER jeg skal ind på banken alligevel, og sparer det ingen tid.

Det mest optimale vil derfor være, at bankposteringerne bliver indlæst morgen og eftermiddag (vigtigst morgen).

Med venlig hilsen 
Cecilie

lukket
i Forslag » Bank af (330 points)
lukket af

1 Svar

 
Bedste svar

hej Cecilie

Tak fordi du skriver, når der er noget som ikke fungerer optimalt, vi arbejder hele tiden på at gøre e-conomic bedre.

Data hentes fra din bank til e-conomic gennem vores partner Aiia. 

Normalt opdaterer Aiia 4 gange om dagen, nogle gange er det kun 2 gange om dagen. Hvis du gerne vil have transaktioner ind hver dag fx. kl 8. Så kan du evt. logge ind i Aiia og opdatere. Se vejledningen her.

Så skal du godt nok foretage et ekstra login, men ikke manuelt håndtere filer.

Jeg har videregivet dit feedback internt så det kan blive delt med Aiia og så må vi se om den proces kan optimeres i fremtiden.

Forslag af 🔒 (55.9k points)
opdateret af 🔒
Hej - tak for super svar! Håber det ændre dig :-)

Men jeg kan ikke få lov at åbne linket til vejledningen.

Hilsen Cecilie
hej Cecilie

Du har da ret, det link var da dødt, jeg har nu opdateret linket og tjekket at det virker :)

Mvh Tabita
Tak for det Tabita

Jeg kan godt se det sagtens kan lade sig gøre at opdatere dataene fra banken, men det jeg ville var at få den til automatisk til at opdatere kl 8.
Jeg kan godt logge ind på Aiia for min egen virksomhed, men jeg kan ikke gøre det for mine kunder, da det er hos dem opsætningen af Aiia er, hvilket vil sige det er deres adgang til banken, deres mobilkode og e-mail, som vi ikke har adgang til.

Er det noget i har planer om at løse i nærmeste fremtid?
Det er meget at betale til smartbank, hvis det alligevel ikke kan hente poster ind som ønsket.
hej Cecilie

Det er ikke noget vi i e-conomic kan løse, da vi blot modtager data fra Aiia. Vi er dog i dialog med Aiia om hvorvidt dette kan optimeres :)

mvh Tabita