Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Dags dato-felt på layout

0
Vi ønsker os et felt, der kan bruges i layoutet på fx pakkelister eller følgesedler, som indsætter dags dato. Vi bruger feltet "leveringsdato" i ordreprocessen til den dato, kunden ønsker at få leveret ordren - og når vi fx har leveret varer ad flere omgange (restordrer), ville dags dato-feltet på følgeseddel eller pakkeseddel kunne hjælpe os med at holde styr på, hvornår de forskellige varer rent faktisk blev sendt afsted. På forhånd tak :-)
i Forslag » Salg af (160 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Henriette og tak for dit forslag

Jeg kan godt forstå dit forslag om at få et nyt dynamisk felt, som vi kalder det. 
Bare lige for at være helt sikker. Datoen for, hvornår varerne bliver leveret. Hvor skal den stå henne på pakke- og/eller følgesedlen? Her tænker jeg primært om det skal være på den enkelte linje eller bare en dato på hele sedlen.

Ud over det, er det så datoen, hvor I udskriver sedlerne, eller hvornår skal dags dato 'aktiveres'? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Umiddelbart tænker vi på datoen for hele følge- og/eller pakkesedlen. Vi ville placere den på layoutet i højre side øverst sammen med ordrenummer, referencer osv.  - og ja, det er den dato, hvor den bliver udskrevet elektronisk og ekspederet videre til vores lagerfolk, vi ønsker påført (og dermed også gemt i arkivet).

Tak fordi du svarede. Vi håber, forslaget kommer med i jeres overvejelser, og vi glæder os :-)
Forslag af (160 points)

Hej igen

Jeg har tjekket den generelle efterspørgsel efter dette og for nu er min vurdering, at vi kan skabe mere værdi for andre kunder ved at udvikle andre steder. 
Når det er sagt, så har vi et større projekt i gang med lager og her vil jeg give dit forslag med til de relevante personer, så de kan vurdere om det er noget, der skal med i vores lagerstyring i fremtiden. 

Rigtig god dag smiley