Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Intern godkendelse af faktura - inden endelig bogføring og udsendelse

0

Jeg vil gerne indsende et forslag om en funktion, hvor jeg kan sende en draft-faktura pr. mail til godkendelse hos en intern medarbejder (evt. our ref.) inden at fakturaen endelig bogføres og sendes til kunden.

i Forslag » Salg af (120 points)

2 Svar

Hej HCL

Skal det forstås på den måde at du har en medarbejder til at taste fakturaen ind og en anden der skal tjekke/godkende den før den kan sendes? Kunne det optimeres ved at godkender selv taster fakturaen ind og sender den til kunden?

Hvis det ikke dur i din virksomheden med det workflow, så kan du trykke på "Vis faktura" og downloade dit draft og sende det på mail til godkender og når accepten så er i hus, kan du trykke bogfør og send.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita,

Det er desværre ikke en løsning, at godkender selv taster fakturaen ind. Vi bruger den metode idag, hvor fakturaen downloades og herefter sender den per mail ud til projekt manager til godkendelse.

Det var bare et ønske at kunne undgå at skulle downloade og sende faktura fra egen mail, hvis det kunne gøres fra e-conomic og på den måde tracke, hvilke fakturaer der er sendt til godkendelse og hvilke der mangler.

Jeg tænker at det er den samme funktion der skulle bruges, som ved udsendelse af faktura til kunden - blot uden at fakturaen bogføres i samme forbindelse.

Med venlig hilsen

Heidi C. Jessen
Hej igen

Jeg vender tilbage til dit ide om en månedstid så jeg kan få en ide om hvor mange brugere der ligesom dig ønsker denne funktion og så hører du fra mig igen.
hej igen Heidi

Det er ikke kommet respons fra andre brugere med samme ønske og det er heller ikke noget jeg rigtig har hørt igennem mine år i supporten. Så lige nu holder vi fokus på nogle af de ideer som flere brugere har giver udtryk for at de ønsker sig.

Dit input er meget værdsat også selvom vi denne gang må afvise din idé, så skriv endelig en anden gang, måske rammer du en guldåre :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)