Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kvittering for modtaget faktura

0
Hej E-conomics

Jeg modtager mange faktura / udlæg fra ikke faste leverandører. Disse har udtrykt ønske om, at modtage en kvittering for, at de har sendt deres kvitteringer / udlæg m.m. til Inbox. Løsningen kunne være muligheden for at sende et autosvar retur, med en bekræftelse på modtagelsen.
i Forslag » Leverandører af (180 points)

2 Svar

Hej Jesper

Det er første gang jeg hører dette ønske, så jeg har brug for lidt mere info om arbejdsgange for at forstå hvor mange af vores brugere der vil få gavn af sådan en løsning smiley

Hvilken type leverandører er det typisk der ønsker en kvittering for modtagelse og hvordan sender disse leverandører dokumentet ind til inbox?

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita.

Tak for dit svar. Vi har mange små leverandører, som ikke sender mange faktura om året. Samtidig har vi mange udlæg fra vores personale. Jeg opfordre dem til at sende  faktura og bilag direkte til vores E-conomics inbox. Flere af disse har spurgt om det er muligt at modtage en kvittering på, at de har sendt til inbox'en og at faktura/kvittering er modtaget. Det kunne være en mulighed for at "besvare"/bekræfte af kvitteringen/fakturaen er modtaget.

Leverandørerne er i disse tilfælde mindre event-arrangører m.m. som sender faktura, eller personale som sender kvitteringer for udlæg.

Vi har oplevet en enkelt gang at der blev sendt en kvittering i et forkert format og derfor kom den ikke frem i inbox. Dette er afsender uvidende om og jeg opdager aldrig, at jeg ikke har modtaget udlægs-kvitteringen.

Jeg ved ikke hvor mange der vil bruge det, men der har været udtrykt ønske om at dette. Tidligere har alt været sendt direkte til min mail, hvor jeg bekræftede modtagelsen med et svar, men for at få bilag direkte i E-conomics er jeg begyndt at bede om at få tilsendt til inbox-mailen.

Mvh. Jesper
Forslag af (180 points)

Undskyld det sene svar, jeg havde ikke fået en notifikation om din kommentar :(

En ide for dine medarbejdere kunne være at få dem oprettet som mobil bilagsindsender, det er gratis og så kan de benytte appen til at tage billeder af deres udlæg. De får stadig ikke en kvittering, men så er der ikke nogen misforståelser ang. format. Og hvis du bruger den nye funktion med Bilagsanmodning vil de også kunne besvare sådan en via appen.

Hvis du jævnligt har behov for at sende dine leverandører en kvittering så kan det godt være det stadig er en god ide at få dem tilsendt til din egen mail og så du kan sende en kvittering derfra og så videresende bilaget til inbox bagefter.

Eller måske blot give den mulighed til de leverandører, der har behov for en kvittering.

mvh Tabita