Hej Tabita.
Tak for dit svar. Vi har mange små leverandører, som ikke sender mange faktura om året. Samtidig har vi mange udlæg fra vores personale. Jeg opfordre dem til at sende faktura og bilag direkte til vores E-conomics inbox. Flere af disse har spurgt om det er muligt at modtage en kvittering på, at de har sendt til inbox'en og at faktura/kvittering er modtaget. Det kunne være en mulighed for at "besvare"/bekræfte af kvitteringen/fakturaen er modtaget.
Leverandørerne er i disse tilfælde mindre event-arrangører m.m. som sender faktura, eller personale som sender kvitteringer for udlæg.
Vi har oplevet en enkelt gang at der blev sendt en kvittering i et forkert format og derfor kom den ikke frem i inbox. Dette er afsender uvidende om og jeg opdager aldrig, at jeg ikke har modtaget udlægs-kvitteringen.
Jeg ved ikke hvor mange der vil bruge det, men der har været udtrykt ønske om at dette. Tidligere har alt været sendt direkte til min mail, hvor jeg bekræftede modtagelsen med et svar, men for at få bilag direkte i E-conomics er jeg begyndt at bede om at få tilsendt til inbox-mailen.
Mvh. Jesper