Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tidsregistrering - omkontering

0
Hej,

Når jeg omkonterer en aktivitet på tidsregistrering, beholdes den gamle tekst, det synes jeg er uhensigtsmæssig .

F.eks oprindelig aktivitet/tekst: 111 CTS projektimer skal omkonteres til 102 CTS montørtimer

Når omkontering er gennemført står der: 102 CTS projekttimer, der skulle stå 102 CTS montørtimer

Er det noget der kan tilrettes, så teksten komme rigtig på medarbejderen?

Det kan godt give lidt forvirring, når der bliver set på medarbejderen timer, så ser man teksten, og tror det er forkert registreret...

mange hilsner

Kirsten
i Forslag » Salg af (1.1k points)

1 Svar

Hej Kirsten

Teksten på posteringen er tiltænkt til at medarbejderen kan skrive hvad de har lavet, og det vil typisk ikke ændre sig selvom man ændrer aktivitetsnummeret.

Hvis man ikke selv udfylder en tekst så anvendes aktivitetsnavnet som tekst, og så kan jeg godt se det kan være lidt forvirrende.

Jeg tror dog vi er ude i lidt af en niche, ment på den måde at den ændring ikke vil komme mange brugere tilgode.

Så jeg afventer lige respons fra flere brugere før vi træffer en beslutning ang. dit forslag.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita,

Jamen det giver jo god mening, den vinkel havde jeg slet ikke tænkt på, da vi ikke bruger det på den måde.

Så kan I godt slette spørgsmålet/forslaget.

Men tak for respons, det er I nu også gode til.

Rigtig god weekend

Mange hilsner

Kirsten
Alletiders Kirsten! Mange tak for roserne og rigtig god weekend til dig også.

mvh Tabita