Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opslag i bevægelser på kreditor i Smart Inbox

0
Hej.

Meget fint at man nu kan se kontospecifikationer på konti i Smart Inbox, men det kunne også være rart at man havde samme mulighed på leverandør kontokortet i Smart Inbox. Jeg har leverandører for en af mine kunder, hvor der indkøbes forskellige vare som skal fordeles på forskellige konti, og det ville være en stor hjælp, hvis man direkte fra Inboxen kunne se tidligere posteringer.

Jeg har spurgt til dette før og her var svaret at det er meningen at det skal aflæse det hele selv på sigt, meeeen fint med noget automatisk aflæsning, resten skal vi nok tjekke.

Med venlig hilsen     Talbiksen v/Hanne L. Herrmann Tlf. 2698 1421 www.talbiksen.dk
i Forslag » Bilagshåndtering af (3.6k points)

2 Svar

Hej Hanne

Den visning du ønsker dig er det den der svarer til det du finder på Regnskab - Leverandører - Posteringer på konto - Vis Transaktioner?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Ja er det korte svar :-)
Det er første gang jeg har hørt ønsket, så jeg afventer lige respons fra andre brugere inden jeg vender tilbage til dig :)

Hej Hanne

Måske har du allerede opdaget det wink Vi har netop lavet den funktion du ønskede, så nu kan man se leverandørens kontokort når man vælger en leverandør i inbox, på samme måde som man kan se finanskontokortet.

Del endelig dine gode ideer med os en anden gang, det er meget værdsat.

Forslag af 🔒 (55.9k points)