Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leverandører

+7
Hej

Jeg kunne godt tænke mig, hvis man i leverandørkartoteket kunne have en fast dato liggende, så man eks kun så faktura for indeværende år. På leverandører med mange faktura skal man langt ned, og hvis jeg vender så nyeste kommer øverst kan jeg ikke bruge saldofeltet
i Forslag » Leverandører af (300 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

hej Tina

Hvor er det helt præcist du kigger på Leverandøren? Posteringer på konto eller Åbne posteringer?

Hvis du søger en bestemt dato kan det være en mulighed at klikke på kolonneoverskriften Dato og derefter på de 3 prikker så du får GÅ TIL frem og her skrive den dato du ønsker at tage udgangspunkt i.

Alternativt kan du benytte dig af Leverandørkontokort i Rapportmodulet og her søge på et bestemt datointerval.

Jeg håber at disse fifs vil gøre dit arbejde nemmere.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej.

Kan kun tilslutte mig forslaget, da jeg selv for en del år siden foreslog dette. Jeg har kunder som har posteringer helt tilbage fra f.eks. 2010 og når man slår noget op så skal men helt ned i bunden af kortet for at se bevægelser og saldo. Man kan sagtens vende kontokortet så man får det nyeste øverst men sammentællingen/saldoen vender ikke med - den tæller stadig nedad...
Hej igen

Nu er der gået 5 måneder og vi har ved seneste gennemgang af forslagene i Ønskebrønden valgt ikke at gå videre med dette forslag, det er ikke et udtryk for at det er en dårlig ide, blot at vi får virkelig mange gode ideer og vi må vælge dem som kommer allerflest brugere til gavn eller som ikke kan løses på anden måde end ved en ny funktion.

Jeg vil derfor igen henvise til forslaget om at trækket et kontoudtog fra Salg - Kunder - Kundekontokort for at se poster i en give periode.

Alt input er værdsat også det vi ikke går videre med, så del endelig dine ideer med os en anden gang :)
hej igen

Jeg lægger dit forslag i Ønskebrønden et par måneder for at se hvor stor tilslutning dit forslag får, og så tager vi den derfra :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita.

Jeg har netop postet dette forslag igen, da det er et reelt ønske. Når man sidder med eksterne kunder som jeg, så er det ikke altid at man kan huske hvad og hvor man bogførte en bestemt udgift sidst.