Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Linjerabat

0
Hej

Det kunne være perfekt, hvis det var mulig at lave linjerabat uden at have lagermodulet. Da vi ikke er en produktionsvirksomhed har vi ikke behove

for lagermoduler.

Men når vi sender faktura, så har vi kunder, der får rabat på noget og ikke på andet. Vi har typisk 2 linjer som går igen måned efter måned (bruger abonnementskørsel) og skal derfor huske at rette det hver måned
i Forslag » Salg af (180 points)

2 Svar

Hej BV.

Lagermodulet i e-conomic er ikke beregnet til produktion, kun til handelslager :)

Og selvom man ikke vælger at bruge selve varestyringsdelen i lagermodulet, kunne det måske være en ide at tilvælge det i dit tilfælde for at få adgang til Rabatgrupper eller Særpriser.

Hvordan er din abonnementsstruktur bygget op?

Hvis jeg får lidt mere viden om det kan jeg måske komme med et forslag til hvordan du kan give rabat på nogle bestemte varer der indgår i din kundes abonnement.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej

Vi har typisk 1 eller 2 linjer pr. abonnement og kører med det samme beløb måned efter måned på abonnement.

Så er det at der måske skal være rabat på linje 1 men ikke på linje 2, så skal du huske at slette hver måned. Synes det

er meget at skal have lagermodul for hver afdeling (vi har 7) til 139 pr. måned for der er måske 1 prf. afdeling hvor jeg har brug for det.

Så det må blive lidt ekstra arbejde, hver måned

mvh

Bente Vanhove
Forslag af (180 points)
hej Bente

Hvad mener du med at betale 139 kr. pr. afdeling? Har I 7 e-conomic aftaler?

Jeg kan kigget nærmere på din beskrivelse og jeg kan godt se at hvis man har 2 varer knyttet til og vil give rabat på den ene så skal det enten gøres manuelt når man har lavet abonnementskørslen ellers kræver det varerabatgruppen, så man kan tildele en rabat til en bestemt vare/kunde.
Ja det har vi
Og har I brug for denne kombi af abonnement og linjerabatter på alle 7 aftaler?
Ja det skal vi
Tak for samtalen, jeg er ked af at jeg ikke kunne trylle en tilfredsstillende løsning frem og jeg må være ærlig at sige at der ikke er planer om at frigive nogle af funktionerne fra Lagermodulet til brug uden at tilkøbe modulet pt.