Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




mobil-app

0
Hej

Har lige oprettet mobil tidsregistrering til alle vores medarbejdere. Og fungerer grundlæggende rigtig godt.

Men vi har brug for at ejeren og/eller en anden person også kan oprette projekter og kunder i appen. Som det er nu kan ejeren hverken oprette projekter i den "fulde mobil app" eller i "lønappen" og skal skifte mellem de 2 apps bare for at kunne oprette kunder eller taste timer. (kan stadig ikke oprette et projekt)

Projekter, kan pt kun oprettes via en pcer/browser. Unødvendigt tidskrævende med mange muligheder for fejl og forglemmelser.

håber meget at det kan tilføjes, da appen ellers er rigtig god.
i Forslag » Salg af (490 points)

1 Svar

Hej med dig

Jeg er glad for at høre at det generelt set fungerer godt at tidsregistrere. Funktionen med at oprette projekter direkte fra appen er på ønskelisten, men ligger stadig et godt stykke ude i fremtiden, så indtil videre må projeklederen/ejeren ind imellem logge på e-conomic via browser, dette kan godt gøres via mobilen - og oprette nye projekter.

Hvilken Lønapp er det du henviser til?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Det er jeres egen mobileapp til timeregistrering for medarbejdere og diverse mere for indehaveren.

Håber meget at projektoprettelse snart bliver muligt, da det vil spare en del tid og fej.

på forhånd tak
hej igen

Jeg har kigget nærmere på dit indlæg, og jeg tror der noget i arbejdsgangen du kan optimere.

Du behøver ikke have 2 apps. du kan oprette kunder og registrere tid i samme app.

Benytter du samme bruger til at logge på begge dine apps, eller har du 2 forskellige brugere? For at registrere tid i e-conomic appen skal du nemlig sørge for at din "medarbejder" er knyttet til den bruger du logger på appen med.

Tag evt. fat i supporten får at få hjælp til at sætte dette korrekt op :)