Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




mulighed for import af filer i udenlandsk valutar

+1
Jeg ønsker mulighed for at kunne importere en fil til daglig kladde i f.eks EUR, uden at systemet kræver at DKK beløb er en del af del fil der skal indlæses. Jeg vil gerne importere til en fast konto, der er i EUR, og så skulle systemet gerne selv finde DKK beløb ud fra kurs i systemet. Mest optimalt vil selvfølgelig være at Bankafstemning blev opgraderet så man kunne bruge den del til importen, men i første omgang kunne det være rart hvis bare DKK beløb ikke var "mandatory" ved indlæsning af filer i import til daglig kladde for så kunne ma bruge det som workaround
i Forslag » Bogføring af (240 points)

2 Svar

Hej Pernille

Jeg tvivler på at vi kommer til at lave en import, der henter kursen fra systemet.

Det er nemlig forskellen på import og at oprette posterne i systemet. Når man importerer skal man fortælle systemet præcis hvilke data man vil have ind.

Jeg lader dog dit forslag ligge en måneds tid så jeg kan se om der er mange andre brugere der har samme ønske som dig, så må vi jo tage det med i vores overvejelser.

Indtil da må du sætte kursen ind i din fil og ud fra den danne en kolonne med værdien i DKK.

Du hører fra mig igen.
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej Pernille

Det har ikke været den store feedback fra andre med samme ønske som dig ang. kurs, så pt. foretager vi ikke nogle ændringer i forhold til import.

Den gode nyhed er at det lysner i forhold til bankafstemning i anden valuta wink 

Forslag af 🔒 (55.9k points)