Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




sendte mails - ikke modtaget mails

0
Hej

Jeg er ny bruger af programmet, arbejdet i flere forskellige programmer tidligere.

Jeg mangler et bedre overblik over modulet afsendte fakturer.

Det er helt uoverskueligt at se hvem har modtaget deres faktura og hvem har ikke.

Man er pt nødt til manuelt at tjekke hver enkelt kunde, fordi systemet lavet blot en ny post ved genudsendelse af ikke modtaget fakturaer.

Man kan derfor ikke få et overblik over om kunden har modtaget fakturaen man har forsøgt genudsendt.

Ved få kunder kan det gå, men har du mange så bliver det hurtigt en langsommelig affære, der stadig ikke fjerne ikke sendte fakturaer -   der nu er sendt og modtaget fra listen over ikke modtaget fakturaer.

Håber ikke min forklaring blev for rodet og i stadig forstod meningen :-)
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Heidi

Det er godt du skriver når der er noget du synes er svært at finde en god arbejdsgang til.

Det er korrekt at man ikke kan tjekke af at man har lavet opfølgning på en faktura der i første omgang ikke var leveret, vi har hørt ønsket enkelte gange før, men kun fra nogle få brugere.

Et fif jeg kunne dele med dig er at når du har listen fremme med dokumenter du har sendt fra e-conomic, så sorterer du fx. på kolonneoverskriften Indhold, eller Modtager, så får du alle handlinger på "Faktura 42" vist, så kan du nemt se at den går igennem.

Kan det fif hjælpe dig i din hverdag?
Forslag af 🔒 (55.9k points)