Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Brug af note ifbm. smartinbox

0
Hej Economic

Når man anvender smartinbox er der en notefunktion, som udfyldes automatisk på baggrund af det emnefelt mailen har, når man sender den ind i smartinbox.

Jeg vil så gerne have, at man kan slå funktionen fra på en aftale, således at den ikke automatisk overfører noter (og til dels bilagsnummer) på bilaget.

Jeg vil altså stadig gerne kunne skrive noter (til mig selv eller i emnefeltet på mailen), men det er virkelig uhensigtsmæssigt, at de kommer med over på de downloadede bilag (downloads er jo nødvendige i mange forskellige henseender, fx. ved en kontrol ved SKAT, i en situation med viderefakturering eller ved deling af filer med samarbejdspartnere mv.). Og det skaber mere forvirring, hvis man f.eks. har skrevet som note "tjek betaling, da noget ser forkert ud" på en mail, man sender ind i economic.....

Håber I kan se på, om man kan få mulighed for at slå det fra:-).

De bedste hilsner

Linda
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

hej Linda

De mails der sendes hvor der fx står "tjek betaling, da noget ser forkert ud" hvem sendes de til ud over inbox, for jeg tænker der er en grund til at man skriver sådan en besked til sin bogholder? og hvis den ikke kommer med ind som note hvordan bliver bogholderen så opmærksom på at noget skal tjekkes?

Vi har flere gange haft det oppe at vende om noter automatisk skal komme ind eller ej så det er bestemt noget vi har i tankerne, hvordan det gøres bedst.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
I den gamle version af Inbox kunne man selv vælge, om Emnefeltet skulle importeres.

Som administrator kan jeg ikke undvære importen af teksten i emnefeltet, da det er der, mine kunder skriver de nødvendige oplysninger om bilagets formål. Men da SmartInbox er et enten eller, vil det give store problemer, hvis den nuværende automatik ændres. Derfor skal de professionelle brugere spørges først.

Men sjovt nok, så er det sådan, at hver gang e-conomic vil lave såkaldte "Forbedringer", så skeler man ikke til de gode ting, der var i tidligere versioner af samme funktion. Det er der, de professionelle brugere skulle involveres, men de har åbenbart sagt fra alle som en.