Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Igangværende arbejder pr. dato

+2
Hej med jer

Jeg er overgået til e-conomic og kører projektstyring. Jeg har brug for, at man kan udskrive en liste over igangværende arbejder pr. dato eksempelvis pr.  31.03.21 på åbne projekter til brug for udarbejdelse af kvartalsregnskaber. Der er således tale om en dato tilbage i tid.

I e-conomic mangler muligheden for at kunne sætte en dato ind, da systemet kun viser igangværende pr. idag.

Det giver ikke mening at afslutte projekterne, når man ikke kan åbne dem igen, da der jo sagtens kan komme yderligere posteringer på projekterne ved eksempel 1 eller 3 eller 5 års gennemgangen. Derfor spærrer vi blot projekterne, da vi kan have brug for at postere på dem i op til 5 år efter byggeriets afslutning. Derved kan projektværdi heller ikke bruges.

Hos andre kunder bogfører jeg blandt i projekt i Visuel administration og C5. I begge disse systemer er der ingen problemer med at sætte dato ind tilbage i tid.

Der må være andre end mig, der mangler denne funktionalitet.

Venlig hilsen

Dorthe Hansen

bogholder
i Forslag » Projektstyring af (180 points)

2 Svar

Hej Dorthe og tak for dit forslag

Der er lidt forskellige muligheder i projektmodulet og jeg vil ikke endnu afskrive muligheden for, at vi kan finde en løsning med eksisterende funktioner. 

Når du skriver du gerne vil have en liste over igangværende arbejde på en specifik dato. Hvad skal den så indeholde? Du må meget gerne være så specifik som mulig, så kan jeg prøve at arbejde lidt med, hvordan vi kan sætte det op. Både i forhold til visning og bogføring. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Tak for din tilbagemelding. Indholdet skal være som jeres oversigt i Projekt modulet kaldet Igangværende arbejde. Her vises jo projektnummer, navn, gruppe, kundenavn, ansvarlig, kostpris, salgspris, faktureret, status og lev.dato. Det eneste, der mangler er en dato. Altså Igangværende pr. 31.03.21, som tidligere skrevet. Typisk en dato tilbage i tid. Jeg har kun et visningsproblem, da jeg ikke bogfører igangværende arbejder automatisk .

Venlig hilsen

Mester Byg A/S

Dorthe Hansen, bogholder
Forslag af (180 points)

Hej og tak for at uddybe dit forslag

Jeg har undersøgt de forskellige muligheder og efterspørgsel efter en evt. forbedring. 

Jeg kan ikke se en løsning i dag, desværre. I forhold til at forbedre visningerne, så er det ikke noget vi vil arbejde videre med lige nu og her. 
Vi får rigtig mange gode forslag og de andre forslag er efterspurgt af flere brugere og derfor vil vi starte med at fokusere på dem.

Du skal dog have mange tak for dit input. Det er altid værdsat. Rigtig god dag smiley