Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Debet/kredit kolonne

+1
Hej

Er det ikke muligt at lave sådan at man, når man skriver fx. kontokort ud, har mulighed for at lave en debet/kredit kolonne, istedet for at man får en lang række med - foran indtægterne. Det ville gøre det meget nemmere, at overskue/gennemlæse/opdage fejl, da et lille (-) kan være svært at opdage/let at overse.

Mvh. Karina
i Forslag » Rapportering af (150 points)
opdateret af 🔒

2 Svar

hej Karina

Tak for dit forslag.

Det vil kræve et helt redesign af vores rapporter så jeg vil gerne høre lidt mere input fra dig. Skal alle rapporter ændres så debet og kredit er i hver sin kolonne, eller skal det være et tilvalg man specificere i søgningen ligesom man definerer fx. datointerval?

Jeg vil også meget gerne høre andre brugeres feedback ang. dette.

Jeg vender tilbage til indlægget om en månedstid for at se respons på dette.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Jeg ville da meget gerne have hvis det samme var tilfældet, når man skriver balancer og andre specifikationer ud. Måske kan man lave det som et tilvalg. Andre er jo ikke nødvendigvis interesseret i at deres rapporter skal se sådan ud. Jeg synes bare at det er meget nemmere at overskue. Evt. fejl "springer i øjet" med det samme, det gør de ikke, når man skal lokalisere fejl ved at finde et lille (-) foran et tal. Højre og venstre kolonner kan man ikke overse.

Jeg håber virkelig at det bliver en mulighed at vælge denne form for udskrifter, lige som man har mulighed for andre tilvalg i de nuværende udskriftsindstillinger.

Mvh. Karina
Hvad er det typisk for nogle konti du søger efter fejl på? Altså hvor fortegnet vender forkert?

mvh Tabita
Hej Tabita

Jamen det er jo bare generelt, når man læser kontospecifikationerne igennem, hvad enten det er til en månedsbalance, kvartal, momsafregning eller til årsregnskabet. Det vil da helt klart lette gennemgangen af de forskellige konti, hvis man kan se at noget er posteret i den forkerte side. Det er jo menneskeligt at fejle, så man kan jo uanset hvor god man er til sit arbejde komme til at lave en fejlpostering. Uanset om det er på kontoen med telefonregninger eller om det er på en salgskonto, så vil det da helt klart være nemmere at spotte en fejl.

Mvh. Karina
Point taken, jeg afventer lige respons fra andre bruger for at se hvor stort ønsket er generelt og så hører du fra mig igen :)
Tak, Tabita

Jeg må dog konstatere, at jeg ikke synes at der er mange brugere som kommenterer på det andre har skrevet. Jeg må også tilstå, at jeg ikke selv sidder og ser hvilke problemer/forslag andre brugere har, hvis ikke jeg tilfældigvis får søgt på samme problem. Det er lidt en skam, for jeg tror at mange ville tilføje deres oplevelser/komme med gode input, hvis dette forum var mere synligt :)

Mvh. Karina
Enig, vi vil også gerne gøre Forum mere synligt, så det håber vi det bliver i fremtiden :)

Jeg ser heller ikke kun på hvilken respons der kommer her, jeg sammenholder det også med hvad jeg hører fra kunder jeg selv taler med, hvad mine kolleger gør sig af erfaringer og hvor ofte vi generelt hører dette ønske på forskellige kanaler :)

Hej igen Karina

Min fornemmelse er at selvom dit ønske er godt så er det ikke et stor ønske når vi ser på vores samlede brugerskare. Så jeg må afvise det i denne omgang men lægger det i puljen med ideer til forbedringer af Rapport modulet generelt, så kan jeg hive det frem, når det på et tidspunkt bliver vores fokuspunkt.

Alle idéer er værdsatte også dem vi ikke prioriterer i første omgang, så skriv endelig en anden gang du får en lys idé enlightened

Forslag af 🔒 (55.9k points)