Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




sammenligningsperiode i rapport modul

0

I den her corona opstarts fase kunne jeg godt tænke mig at jeg kunne sammenligne med året 2019 i "rapporter"... lige nu giver det ikke rigtigt mening at kunne sammenligner med sidste år... som var et skod år wink.... Kunne i overveje det i den næste opdatering

Da vi også skal indsende omsætning for en hjælpepakke for en periode der ikke er den samme som den faktiske periode vi har fået for, så derfor kunne det vøre endnu bedre hvis man kunne vælge sammenlignings perioden frit. Feks. 1. marts - 30. maj 2019 sammenlignet med 11. marts - 9. juni 2020....

i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

hej Fysogsund

Jeg kan godt forstå du har behov for at trække en rapport for en specifik periode så du kan søge hjælpepakke. Vi laver dog umiddelbart en permanent ændring i e-conomic på baggrund af en midlertidig ordning :)

Hvis du vil sammenligne 2 perioder kan du trække 2 rapporter. Hvis perioderne går på tværs af regnskabsår, har jeg et trick i ærmet det kan hjælpe dig. Du går ind i Alle indstillinger - Regnskab - Regnskabsår - Nyt regnskabsår - udfyld her perioden du skal trække rapporten for (altid første dag i måneden til sidste dag i måneden).

Når du så har trukket din rapport så trykker du igen på Nyt regnskabår og udfylder de oprindelige år du har fx 010119-311219 og 010120-311220.
Forslag af 🔒 (55.9k points)