Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Adgang til tidligere tilbud og ordre i kundeliste

+1
Hej med jer

Jeg synes det ville være en kolossal hjælp, hvis jeg på min kunde, ikke bare kan se posteringer og åbne posteringer, men også kan se sendte tilbud og ordre, så det hele er samlet på kunden. Det ville være en meget stor hjælp og med til at effektivisere arbejdet med tilbudsgivning rigtigt meget. Derudover kunne det være dejligt at kunne udfylde øvrig reference på forhånd på kunden, da der her tit skal skrives f.eks ejendomsnumre med videre når man skal fakturerer via EAN/digitalt til diverse større virksomheder. Så er man fri for at skrive det på hver gang der skal faktureres til den pågældende kunde. Det kan umuligt kun være mig der sidder med en lang liste af ejendomsnumre, jeg skal huske og skrive på min faktura.
i Forslag » Kunder af (270 points)

2 Svar

hej GardenWorks

I praksis vil det skabe forvirring på "posteringer på konto" hvis der også vises tilbud og ordre for så kan man ikke få et overblik over hvad kunden reelt skylder dig.

Så skal man måske i stedet have en andet "kontokort" til tilbud og ordre som ikke har betydning for finanserne.

Jeg afventer en månedstid og ser hvad andre brugere siger til dit forslag og så hører du fra mig igen :)

Dit forslag om Øvrig Ref synes jeg til gengæld er mere lige til og det giver især mening hvis man benytter EAN og har en ref der skal på samtlige fakturaer til denne kunde  - vi har tidligere fået det forslag ind fra en anden bruger så gå ind på det indlæg her og giv det din stemme, så kan vi tage det med i vores overvejelser.

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabitha

Ja du har helt ret. Jeg fik vidst ikke tilføjet at der er jo rigeligt plads til en knap, der kunne hedde Tilbud & ordre eller hver for sig. De skal som du siger ikke flettes ind posteringer. Det vil bare lette arbejdet, så meget med et overblik over kundes tidligere tilbud og ordre. Det hele samlet på et sted, i stedet for jeg skal flere steder hen og søge.
Det er fint, vi ser hvad andre brugere siger og så vender jeg tilbage til dig om en månedstid.
hej igen

Der er gået godt en måned og jeg har desværre ikke fået feedback fra andre brugere, det har givet udtryk for et lignende ønske.Så lige nu vælger vi at fokusere på funktioner som dækker flere brugere behov.

Dit input er dog meget værdsat og du er altid velkommen til at dele dine ideer med os en anden gang :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)