Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projekt Modul og igangværende arbejder.

+1
Jeg kan godt lide projekt modulet, men jeg er godt nok stødt på noget af et ærgeligt problem.

Når man har en kunde som man har et stort projket på, lad os bare sige 4 millioner, der løber sig over et halvt år.

Dette er en kunde der løbende bliver faktureret timer samt købte materialer.

Sætter man koderne op således at projektet bliver kørt som et igangværende arbejde, bliver de vidrefaktureret udgifter ikke flyttet op i resulltatopgørelsen ved fakturering, det er da rigtigt ærgeligt at man skal afslutte et projekt før dette sker, specielt når man ikke kan åbne et projekt igen.

Igangværende udgifter skal således hele tiden manuelt periodiseres for at en resultatopgørlese ser mere korrekt ud, det kunne jeg rigtig godt tænke mig at de ikke skulle.

Mvh Anja

Mvh Anja
i Forslag » Projektstyring af (340 points)

2 Svar

hej Anja

Jeg kan godt se at der i nogle tilfælde kunne være fordele ved at de ting man løbende fakturerer på et projekt også løbende bliver ført op i driften.

Jeg lader dit forslag ligge en månedstid og afventer input fra andre brugere af projektmodulet ang. deres evt. ønsker i denne forbindelse og så hører du fra mig igen :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen Anja

Der er nu gået knap 2 mdr. og vi har ikke hørt lignende ønsker fra andre brugere, så lige nu vælger vi at prioritere nogle af de forslag som dækker behovet hos flere brugere.

Så du må fortsætte med at klare denne del af opgaven manuelt og så må vi se hvilke ændringer der kan komme på programmet i fremtiden.
Forslag af 🔒 (55.9k points)