Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




E-mail skabelon koblet op på skabelonsamling

0
Hej
Jeg er interesseret i at få koblet vores kunder op på en e-mail skabelon, så vi har forskellige skabeloner til kunder fra forskellige lande.
Her ville det være smart at koble denne e-mail skabelon op på en eksisterende skabelonsmaling, som allerede er specificeret på land og sprog.
Altså at alle kunder med f.eks. engelsk skabelon også kan kobles op med en mailtekst efter eget ønske.

Vh.
Malthe
i Forslag » Kunder af (160 points)

3 Svar

Hej Malthe

Interessant ønske du bringer på banen.

Udfordringen ved dit forslag er dog at en emailskabelon er specificeret til typerne fx Tilbud, Ordre, Faktura og Rykker og en skabelonsamling som indeholder alle typer, hvordan tænker du det skal fungere i praksis?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Ja, det er måske et lidt specifikt ønske, men jeg syntes at det ville være fedt at sende mailteksten på det sprog som kunden opererer i. F.eks. at der under en engelsk skabelonsamling er muligheden for at oprette en mailtekst, som knytter sig til den udsendte faktura. Sådan at alle kunder, der er knyttet op på denne skabelonsamling får en standardiseret mail som vi bestemmer. Giver det mening?

Mvh.

Malthe
Jeg skal blot forstå dig helt korrekt.

Det vil sige at du ønsker den samme tekst i mailen til måde Tilbud, Rykker og Faktura - på fx engelsk.

mvh Tabita
Hej igen

Nej, nærmere en mulighed for at lave en mailtekst til de forskellige typer. Altså en knap hvorpå man ude fra faktura kan tilføje en mailtekst og det samme for de andre typer.

Mvh.
Malthe
Forslag af (160 points)
Hej igen

Dit forslag har nu ligget på forum i en måneds tid og der er ikke andre der har givet udtryk for at det er lige præcis det de også ønsker sig, så lige nu vælger vi at gå videre med nogle ideer som dækker flere brugeres ønsker og behov.

Det er dog ikke utænkeligt at vi udvikler mere på emailskabeloner, men det vil nok være et stykke ude i fremtiden.

Tak for dit input og du er altid velkommen til at dele dine tanker og ideer med os en anden gang.
Forslag af 🔒 (55.9k points)