Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Klik på ubetalte fakturaer på HJEM

+1
Jeg ærgrer mig lidt over, at når jeg på HJEM klikker på en af de ubetalte fakturaer, så åbner sigen boks, hvor jeg kan bogføre indbetalingen af denne faktura. Når man bruger SmartBank, så giver dette ingen mening.

Jeg så hellere, at når man klikker på fakturaen/kundenavnet, så fik man mulighed for at sende en kopi af fakturaen til kunden og minde om, at den er forfalden og at vi venter på betaling. Alternativet kunne være at lave stien om, så man kommer ind i rykkermodulet istedet for indbetalingsmodul.

Er jeg den eneste, som tænker sådan?
i Forslag » Salg af (340 points)

2 Svar

 Så fik man mulighed for at sende en kopi af fakturaen til kunden og minde om, at den er forfalden og at vi venter på betaling

Forslag af (140 points)
opdateret af 🔒
hej Brian (og Dorethea)

Pt. er der 15% af vores kunder der bruger Smart Bank så rigtig mange benytter sig stadig af mere eller mindre manuelt at registrere indkomne betalinger og det har været et meget stort ønske at kunne foretage disse registreringer fra HJEM siden, faktisk er det noget vi har lavet på baggrund af brugerønsker her på Forum.

Om vi i fremtiden skal bruge den liste anderledes eller om det kan blive dynamisk så man selv kan vælge om den skal bruges til indbetalinger eller rykkere, må vi se :)

I skal i hvert fald have tusind tak for jeres gode betragtninger og så holder jeg øje med hvad der ellers kommer af feedback til den ide :).
Forslag af 🔒 (55.9k points)