Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vedhæftede bilag til salgsfaktura

+4
Hej

Vi er en vognmandsforretning - der hver dag henter grus i grusgrave - Der får chaufførerne en vejeseddel - som vi modtager i JPG format. Disse vejesedler skal vi videresende som bilag til den faktura som vi sender - Så vores ønske er at kunne vedhæfte JPG bilag i en salgsfaktura.

Indtil nu må vi bruge en hjemmestrikket løsning og sende disse manelt til kunden.

mvh

Ilse
i Forslag » Salg af (260 points)
opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Ilse! 

Mange tak for dit forslag.
I forhold til at uploade dem direkte på salgsfakturaen, så er nogle udfordringer i forhold til typen af fil, da vi i dag ikke har mulighed for at 'blande' to forskellige billedetyper sammen. 
Vi har dog før kigget på en lidt anden løsning, som måske vil kunne hjælpe dig. 

Hvis vi nu sagde, at du kunne vedhæfte fra inbox'en direkte på en salgsfaktura - ville det så kunne hjælpe dig?

Det er ikke en mulighed vi har i dag, men så ville du smide det hele ind i inboxen og så vedhæfte direkte til salgsfakturaen. 

Jeg ser frem til at høre fra dig og rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Ja, det ville være fantastisk. Det er noget, vi har efterspurgt længe!!!!

mvh
Finn
e-consultic.dk

Tak for svaret Finn! 
Jeg kan ikke love noget endnu, men det er en af de forslag, som vi har har snakket om før og jeg vil tage den op igen smiley

Hej Ilse

Bare en forsinket hilsen fra forumteamet - vi har gennemført din ide før sommerferien :) Så måske er du allerede i fuld gang med at vedhæfte billeder til dine fakturaer.

Så et godt tip er at oprette brugere af typen Bilagsindsender (gratis) til dine medarbejdere i marken, så de kan tage billeder af deres arbejde med appen og de så havner direkte i inbox så de kan vedhæftes til salgsfakturaen.

Jeg håber du bliver - eller allerede er - glad for denne forbedring.
Forslag af 🔒 (55.9k points)