Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bruttobeløb gør det let at masse-fakturere

0
Hej :)

Jeg har et par webshops, hvor jeg fakturere ca. hver 14. dag.

Det gør jeg ved at vinge af og trykke "Bogfør og udsend valgte".

Jeg har en liste fra Bambora med alle transaktioner. Der kan jeg se bruttobeløbet, der er trukket fra kunden.

Men det bliver unødvendig omstændigt, da jeg ikke har bruttobeløbet på forsiden af SALG/ Fakturaer. Men kun nettobeløbet.

Vil det være muligt at få Bruttobeløbet frem på forsiden, for så er det bare at sammenholde de to lister fra E-conomic og Bambora, og så er det gjort på ganske få minutter.

Nu skal jeg ind på hver enkel ordre, for at tjekke om beløbet er korrekt.

Det kunne virkelig være fedt at få det fixet. Tænker at det må være temmelig let at gøre, og til gavn for mange.
i Forslag » Bogføring af (120 points)

2 Svar

hej Karina

Jeg kan godt se det vil være en fordel at kunne afstemme listerne før du bogfører.

Jeg har 2 forslag.

I toppen af siden Igangværende faktura står det samlede beløb netto - det kan du gange med 1,25 og få det samlede beløb brutto, så får du et hurtigt overblik over om fakturaerne er korrekt.

Ellers kan du trykke på excel ikonet og få det ud i excel så er det også nemt at gange hele kolonnen med 1,25 og få bruttopriserne.

Grunden til at jeg ikke blot siger at vi ændre oversigten til Bruttopriser er at jeg ikke tidligere har hørt ønske og jeg derfor ikke umiddelbart vurderer at ønsket er stort nok blandet vores 150.000 brugere til at vi kan prioritere det frem for noget andet :)

Jeg lader dit forslag ligge en månedstid og vender så tilbage for at se om der er kommet respons fra andre brugere med samme ønske eller om dit forslag har fået stemmer og så hører du fra mig igen.

Du må meget gerne kigge forbi vores Ønskebrønd hvor de forslag vi pt har udvalgt som de bedste ligger til endelig udvælgelse. Her kan du stemme på de forslag der giver størst værdi for dig. 

Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen Karina

Jeg håber du kunne bruge et af mine forslag. Jeg kan se at der ikke er andre brugere der har givet udtryk for samme ønske som dig, så vi går ikke videre med din ide i denne omgang.

Dit input er altid værdsat og du må endelig dele din ideer med os en anden gang.
Forslag af 🔒 (55.9k points)