hej Karina
Jeg kan godt se det vil være en fordel at kunne afstemme listerne før du bogfører.
Jeg har 2 forslag.
I toppen af siden Igangværende faktura står det samlede beløb netto - det kan du gange med 1,25 og få det samlede beløb brutto, så får du et hurtigt overblik over om fakturaerne er korrekt.
Ellers kan du trykke på excel ikonet og få det ud i excel så er det også nemt at gange hele kolonnen med 1,25 og få bruttopriserne.
Grunden til at jeg ikke blot siger at vi ændre oversigten til Bruttopriser er at jeg ikke tidligere har hørt ønske og jeg derfor ikke umiddelbart vurderer at ønsket er stort nok blandet vores 150.000 brugere til at vi kan prioritere det frem for noget andet :)
Jeg lader dit forslag ligge en månedstid og vender så tilbage for at se om der er kommet respons fra andre brugere med samme ønske eller om dit forslag har fået stemmer og så hører du fra mig igen.
Du må meget gerne kigge forbi vores Ønskebrønd hvor de forslag vi pt har udvalgt som de bedste ligger til endelig udvælgelse. Her kan du stemme på de forslag der giver størst værdi for dig.