Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Notificationer på at rykke E-conomic

–1
Kunne man lave et kalender system så man kunne få en notification hver gang der er gået 1 år siden man sidst rykkede e-conomic for at få rettet en alvorlig fejl i systemet?

Måske kunne man endda lave sådan at den automatisk kunne lave rykkeren og så fik man svar tilbage "det er ikke vores skyld" med det samme?
relateret til et svar til: Notifikationer i e-conomic
i Forslag » Salg af (2.9k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Kunne du prøve at uddybe helt præcis, hvad for fejl du f.eks. indberetter til e-conomic, som der ikke bliver taget hånd om ?

Vi gør vores allerbedste for at løse de fejl der skulle være i systemet, men hvis du har oplevet det modsatte i nogle tilfælde, så beklager jeg selvfølgelig.

Ser frem til at høre fra dig

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej

jamen lad os nøjes med bare 2 hurtige:

1. Jeres smart inbox som i reklamere rigtig meget med er så smart opretter udvalgte poster dobbelt og man skal selv sidde og sortere  og slette poster. Indrapporteret lige da systemet kom ud men ingenting er det sket, sidste melding var at det ikke var jeres skyld og jeg skulle kontakte AIIA, men det er altså jer jeg betaler abb. til. Så fix det

2. Nok den mest alvorlige fejl som jeg har indrapporteret mange gange siden den opstod i 2014, en fejl der koster mig timer på uge basis. Manglende understøttelse af den danske momslov, noget man forventer et regnskabssystem gør.

God weekend til dig også
Hej,

Jeg tillader mig lige at følge op på denne. :-)

1. Dette er helt korrekt, der har været nogle problemer med Smart Bank og AIIA, med disse dobbeltposteringer og jeg forstår godt din frustration over det. Jeg bliver desværre nødt til at give samme information lige nu, om at vi ikke kan gøre så meget lige nu. Det er et samarbejde vi har med AIIA, og problemet er både blevet undersøgt i vores del af koden og deres, og de har fundet frem til det, men det er en større ændring der skal laves, derfor har det desværre taget længere tid end håbet, især da de også skal sikre sig at det ikke ødelægger andet, der kunne skabe flere problemer. Vi har dog rykket for det flere gange og ved at de er i gang med at ændre det. Du er selvfølgelig velkommen til at skrive her eller på vores chat, hvis du vil have en opdatering på det.

2. Vores moms skulle være rigtigt, men det er rigtigt at vores program har visse forbehold der gør at ikke alt kan sættes op, og at hvis man prøver kan det skabe fejl. Du må dog meget gerne uddybe, hvis jeg skal prøve at dykke videre i sagen.

Til sidst vil jeg sige at det ville være rigtig rart med et notifikationssystem, der var bygget sammen med vores fejlsystem, men desværre er det ikke en løsning vi har kunne implementerer, da det generelt vil kræve en helt anden opbygning af vores systemer. Det er dog et godt forslag, som jeg ved bliver overvejet, men lige nu vil fokus primært være på at løse fejlene. Igen er du dog altid velkommen til at skrive, så vi kan give en status på evt. fejl. :-)