Notificationer på at rykke E-conomic

–1
Kunne man lave et kalender system så man kunne få en notification hver gang der er gået 1 år siden man sidst rykkede e-conomic for at få rettet en alvorlig fejl i systemet?

Måske kunne man endda lave sådan at den automatisk kunne lave rykkeren og så fik man svar tilbage "det er ikke vores skyld" med det samme?
relateret til et svar til: Notifikationer i e-conomic
i Forslag » Salg af (2.9k points)

1 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Kunne du prøve at uddybe helt præcis, hvad for fejl du f.eks. indberetter til e-conomic, som der ikke bliver taget hånd om ?

Vi gør vores allerbedste for at løse de fejl der skulle være i systemet, men hvis du har oplevet det modsatte i nogle tilfælde, så beklager jeg selvfølgelig.

Ser frem til at høre fra dig

Rigtig god weekend til dig

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

siden Forslag af (38.2k points)
Hej

jamen lad os nøjes med bare 2 hurtige:

1. Jeres smart inbox som i reklamere rigtig meget med er så smart opretter udvalgte poster dobbelt og man skal selv sidde og sortere  og slette poster. Indrapporteret lige da systemet kom ud men ingenting er det sket, sidste melding var at det ikke var jeres skyld og jeg skulle kontakte AIIA, men det er altså jer jeg betaler abb. til. Så fix det

2. Nok den mest alvorlige fejl som jeg har indrapporteret mange gange siden den opstod i 2014, en fejl der koster mig timer på uge basis. Manglende understøttelse af den danske momslov, noget man forventer et regnskabssystem gør.

God weekend til dig også