Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for ændring i nøgletalskoder

+6
Det ville være en stor fordel at man kan ændre nøgletaskoderne, således at man kan bruge rapporten nøgletal lidt mere skræddersyet.

Mange gange er en balance for uoverskuelig, mens den nuværende rapport ikke giver det ønskede overblik.

Udfordringen hos mindre virksomheder ligger i, at alt kommer under omsætning og kapacitetsomkostninger, da der fx ikke er kode til lønninger (som ikke er direkte lønninger). Nogle vil også gerne have omkostninger splittet op i husleje, rejse og reklame, bilomkostninger, adm. men ikke på konto niveau som i balancen. Vigtigst af alt er, man skal kunne se det på månedsniveau.
i Forslag » Rapportering af (330 points)

3 Svar

Hej Cecilie

Tak for dit indlæg

Så det du ønsker er flere nøgletalskoder i forhold til dem der allerede er der i forvejen ?

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Ja det ville være skønt hvis man kunne have flere muligheder eller man kan gå ind og oprette nogle selv.

Alternativet er, at man laver en rapport der viser summerne i resultatopgørelsen pr. måned. Altså en blanding mellem rapporten "nøgletal" og "resultatopgørelse/balance).

Fx

Omsætning, direkte omkostninger, lønninger, salgs- og rejseomkostninger, lokaleomkostninger, autodrift, administrationsomkostninger, afskrivninger, renteindtægter og renteudgifter.
Hej igen Cecilie

Jeg kan se at dit indlæg allerede har fået flere stemmer fra andre kunder, så jeg har valgt at sætte det til overvejelse :-)

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Cecilie

Efter seneste gennemgang af forslagene i Ønskebrønden har vi valgt ikke at gå videre med forslaget om muligheden for brugertilpassede nøgletalskoder.

Vi modtager løbende rigtig mange gode forslag til forbedringer af programmet og derfor er udvælgelsesprocessen knivskarp.

Jeg gemmer dit forslag så vi kan tage det i betragtning når vi på et tidspunkt sætter fokus rapportering.
Forslag af 🔒 (55.9k points)