Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




"Afvis bilag" knap i inbox!!

+4

Det ville være praktisk med en "Afvis bilag" i Inbox (i lighed med knappen "Godkend bilag"). Mester skal godkende et stort antal faktura/bilag fra Inbox, hvor bilagene er betydeligt lettere at overskue ved godkendelsesproceduren fra inboxen fremfor i de enkelte mails, der bliver sendt vedrørende hver enkelt faktura/bilag. Nogle gange sidder han med mere end hundrede bilag, der skal godkendes. OG SLET KNAPPEN KAN IKKE BRUGES! For det er ikke fordi bilaget skal slettes, men den kan blot ikke godkendes endnu eller pt. fx pga. uenighed om pris eller levering eller andet. Så den skal ikke i slettes. Men det er også enormt træls den ligger i indbakken, fordi så ender man med at gå de samme bilag igennem igen, igen og igen. Frem for hvis de kommer over i mappen "afviste bilag" så ved man at vi afventer et eller andet og at den først kan godkendes når den er afklaret. Det ved man ikke hvis man smider dem i slettet. Og vi fornemmer at de kunder der bruger godkendelses flowet, det er større kunder og der er der ingen der gider at have 100 separate mails fx om dagen eller ugen med hver enkelt faktura/bilag der skal godkendes. Så vil de hellere have fx én mail i døgnet "Du har 39 bilag liggende til godkendelse" følg linket til indbakken og så derfra både kunne godkende og afvise bilag. 

i Forslag » Bilagshåndtering af (240 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej Shanna

Tak for dit indlæg, som jeg synes giver rigtig god mening.

Jeg vil lige lade det stå åbent en måneds tid, for at se andre kunders kommentarer/ønsker om dette.

Du hører fra mig når jeg ved lidt mere

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Jeg er helt enig i, at det mangler vi bestemt!
Forslag af (330 points)
hej Shanna

Dit forslag har fået en del stemmer fra andre brugere, så jeg lægger det til overvejelse i Ønskebrønden :)

Hvert kvartal udvælger vi nogle ideer fra puljen og andre kasseres, så lad os se hvad fremtiden bringer :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)