Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indsende bilag-mails til e-conomic uden vedhæftet fil

0
Hej. Jeg har efterhånden rigtigt mange kunder, der køber ting på nettet. Når de gør det, får de for det meste en kvittering på mail, hvor kvitteringen ikke er vedhæftet som fil, men bare er en tekst i mailen. Det gør, at jeg derfor tit mangler bilag fra dem, når jeg bogfører, for når de sender det videre ind i e-conomic, kommer det ikke ind, da der jo ikke er en vedhæftet fil. De husker ikke, (og vil heller ikke bruge tid på), at de skal ændre det til en fil, de kan vedhæfte og sende ind. Så som det er nu, skal jeg rykke dem for kvitteringen, så de kan sende den til mig, og jeg så kan ændre den til en fil, og få den ind i e-conomic. Det er meget bøvlet. I må kunne lave det, så man kan sende alle slags bilag ind.
i Forslag » Bilagshåndtering af (4.0k points)

1 Svar

hej Dorte

Jeg kan godt se udfordringen, problemer er dog at hvis vi gør det muligt at hente billeder ind fra brødteksten så vil kundens inbox lyn hurtigt blive fyldt med billeder af afsenders signatur.. en signatur pr mail der sendes ind. Det vil lynhurtigt blive upopulært.

Kunne det i stedet gøres sådan at de altid sætter dig cc på de mails de sender til inbox, så kan du enten downloade bilaget og sætte det ind i inbox med Tilføj dokument eller ved at indsætte screenshot med Ctrl+V.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
opdateret af 🔒
Jeg hedder Dorte, men det er helt i orden :-)

Det er bare super irriterende, at jeg (eller kunden) skal bruge tid på at lave det om til en fil. Og jeg gider ikke have alle mine kunder's mails, for så derefter at skulle sortere i dem, hvilke der skal ændres til fil, og hvilke jeg bare skal slette, for mine kunder skal jo bare kunne sende tingene nemt afsted, så de ikke skal bruge tid på at huske, hvornår de skal sende til den ene eller den anden. Men sådan må det jo bare være.
nåh ja ups.. det ved jeg jo godt :)

Som sagt forstår jeg det godt at det er lidt træls. Jeg kunne bare forestille mig at det var mere træls med en inbox fuld af firmalogoer og signaturer?
Ja, det er selvfølgelig også irriterende.