Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




ind og ud af ordre listen

0
Når man som os har en laaaang liste af ordrer, som man af og til skal ind og tilrette, fordi vi ofte først leverer ½ år efter ordre optagelserne, så er det godt nok en STOR tidsrøver, at hvergang man scorller ned og åbner en ordre og derefter går ud igen for at åbne næste ordre, så bliver man sendt HELT op til toppen af ordre listen igen.. hver gang skal man starte fra toppen af listen og scrolle ned igen, igen, igen i stedet for at kunne springe ind og ud af en ordre midt på siden..det er skrækkeligt irriterende og det tager vores kostbare tid!

Det virker HELT uhensigtsmæssigt og MEGET tungt at arbejde med..

Vi vil virkeligt sætte pris på at få denne funktion rettet! PLEASE!!!!

Mvh

Marianne Gorridsen
i Forslag » Salg af (290 points)

2 Svar

hej Marianne

Jeg kan godt se at det kan være træls hele tiden at skulle scrolle ned af listen.

Måske jeg kan komme til et par tips til en løsning, hvis du fortæller mig hvilke kriterier du kigger på for at finde ordren? Er det ordrenr, kundens navn, datoen eller noget helt andet? Lad mig høre fra dig igen :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

det er ikke en løsning at søge på kunden..det ved vi naturligvis godt at vi kan. Vi skal kunne scrolle ned orver ordremasse og gå ind og ud efter en rettelse uden at skulle op i toppen igen , eller uden at skulle ud og søge på en kunde.

vi skal kunne finde og rette fejl ved at scrolle ned og se på ordrens "navn"..vi kan jo ikke hver gang chekce 65 kunder for at finde ud af hvem der skal have hvad..

vi betegner ordrerne med de varer, som kunden skal have, så vi kan finde dem i listen når varerne kommer hjem

hvis du ikke forstår vores problem med systemet, så må vi logge dig ind og vise dig det.

i morgen evt?

mvh

Marianne
Forslag af (290 points)
hej Marianne

undskyld den lange svar tid, jeg fik desværre ikke en notifikation om at du havde svaret.

Er det korrekt forstået at du søger efter ordre med et bestemt varenummer? i så fald kan du bruge funktionen Andre muligheder - Udvid linjer - så foldes alle ordrer ud og du kan med Ctrl+F søge efter et bestemt varenummer og få alle ordre med dette nummer vist.

Kan det hjælpe?

Ellers er du velkommen til at tage fat i os i supporten og tage en snak med os om de bedste fifs.