Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Større email-felt ved fakturering

+5

Jeg er træt af at det er så fnidret småt og besværligt, at skrive den e-mail der bliver sendt med en ordre eller faktura.

Kunne I ikke godt lave det om?

PS: Jeg ved godt at man kan udvide vinduet, men det er 1) besværligt og 2) der er stadig for lidt plads.

Mvh
Gunnar Kristiansen

i Forslag » Salg af (270 points)
opdateret af 🔒

2 Svar

Ja også gerne det felt hvor man skriver det ens tilbud eller faktura handler om!
Forslag af (180 points)

hej Gunnar

Tak for dit feedback.

Jeg kan godt se den boks er lidt gnidret. Jeg vil gerne nominere dit forslag til en plads i ønskebrønden. Hvert kvartal udvælger vi ideer herfra og andre bliver droppet igen, så lad os se om dit forslag kommer igennem det endelig nåleøje. Det afhænger dels af hvor mange der synes om dit forslag og har behov for det samme og hvilke andre forslag der er på bedding.

Kig endelig selv i Ønskebrønden og giv din stemme til de forslag der vil gøre dit daglige arbejde nemmere.

De beskeder du skriver til kunderne er de helt specifikke fra gang til gang eller tager du udgangspunkt i nogle standardformuleringer? Måske du kunne have glæde af en af de forbedringer vi har lavet inden for det sidste år, nemlig emailskabeloner - se guiden her

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Ja, det er alt alt for lille. Også når man skriver tekst til tilbud, fakturaer osv. - det er super irriterende med alle de små felter.
Ja, det er alt for lille. Det samme gælder, når man skal skrive noget i f.eks. tilbud og fakturaer. Det er så lille, så man ikke kan overskue, hvad man skriver, uden at man skal gemme og så trykke på billedet af tilbuddet/fakturaen, så man kan se, hvordan det ser ud.

hej Gunnar, Krister og Dorte

Ved seneste gennemgang af forslagene i Ønskebrønden har vi valgt ikke at gå videre med denne ide,  det er ikke fordi ideen er dårlig, det skyldes blot at vi får virkelig mange gode ideer og der var større tilslutning til mange af de andre ideer :)

Man kan gøre brødtekstfeltet større fra gang til gang med musen - se her. Eller hvis det ofte er enslydende lange tekster man benytter kan disse med fordel oprettes som emailskabeloner på forhånd.

Jeres input er absolut værdsat også selvom vi i dette tilfælde ikke går videre med det og I må endelig dele jeres tanker og ideer med os en anden gang.