Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sende rykkere/kontoudtog fra fanen kunder

0
Det ville være en rigtig god hjælp - hvis man kunne afsende et kontoudtog direkte fra fanen kunder - så man ikke skal gå i fanen rykkere og så finde kunden frem igen.

Med venlig hilsen

Ilse
i Forslag » Kunder af (260 points)

2 Svar

hej Ilse

Du kan sende et kontoudtog fra Salg - Kunder - Kundekontokort.

Her kan du enten vælge kunden eller trække for alle kunder - og i modsætning til "kontoudtoget" i Rykkermodulet, så kan du her se alle poster i en given periode eller åbne poster, som i Rykkermodulet.

Er det korrekt forstået at du ønsker en funktion til at danne et kontoudtog direkte på i kundemenuen - fx Posteringer på konto eller Åbne posteringer?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Det jeg søger er en hurtig adgang til at sende et kontoudtog - og der giver fanen kunder et fint billede - så det er ønsket at man i denne fane kan vælge et kontoudtog til den enkelte - og meget gerne udpege hvilke fakturaer der ønskes med. - hvis man går ind i kundekontokort er arbejdsgangen jo den samme som fra kunder og til rykkere.

mvh

Ilse
hej igen

Jeg kan godt se det er smart.

Jeg har dog aldrig hørt ønsket før, så jeg lader det lige ligge en måneds tid, så jeg får en ide om hvor mange brugere der har dette ønske og så hører du fra mig igen :)
hej igen Ilse

Jeg må desværre afvise dit forslag i denne omgang selvom det er en god ide. Det er ikke et ønske vi har hørt fra andre, og dit forslag har ligget på forum en månedstid uden kommentarer eller stemmer fra andre brugere med samme behov.

Så lige nu må vi prioritere ideer, der rammer lidt bredere. Dit input er bestemt værdsat og du må altid gerne dele dine ideer med os, måske er din næste ide præcis den funktion mange brugere sukker efter :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)